Froggi

Alla inlägg under september 2011

Av Linda - 29 september 2011 21:08


                                                  
hej hej :D <3


har inte skrivit sedan i måndags :( :) men har inte haft något att skriva om, eller jo det kanske jag har haft! ;) men vet liksom inte vad jag ska börja och vad jag ska skriva eller vad jag kan skriva!


men en sak som är säkert är att jag mår väldigt bra just nu! love life! och jag måste bara säga att det är en underbar känsla! :)


imorgon är det fredag! gött! :)


slutar kvart över fyra imorgon och efter det blir det gymmer som gäller! med M och M :D ska bli roligt! men får ta det lite lugnt med min rygg den är ju inte på topp direkt :(


nu ska jag tvätta av sminket!



chiao!



froggi...


  


Av Linda - 26 september 2011 17:23

                                                  
    hej hej :)


känner hur mina ögonlock vill stänga sig och jag kan knappt hålla dom öpnna! :o :) så det får bli ett kort inlägg haha ;)


dagen i skolan har varit bra :) som alla dagar! haha :)  och idag fyller världens bästa V 18 år! så vi säger grattis till henne ;) <3



nu ska jag slänga i mig lite kaffe och hoppas att jag orkar kolla igenom matten lite!




  





froggi...

Av Linda - 25 september 2011 20:35

                                                  
 hello hello :)


ja nu börjar den här dagen leda mott sitt slut! tycker att dagen bara har rullat på! 


vaknade vid kvart i elva, underbart! så skönt att ha sovmorgon! eller hur?? jag tännkte att jag hissar det idag! :)



har också varit nere lite på marknaden, jag brukar inte gilla marknadskläder, haha :) men jag hittade faktiskt några fynd! lägger upp bilder på det imorgon! :)



har också bytt gardiner och fixat om lite i mitt hus, det blev faktiskt super mysigt! nu längtar jag tills vi ska måla och så :) tror att jag ska satsa på att ha lila på mitt rum :) tycker ni om lila? eller har ni några andra förslag? :D <3 




ser fram imot en ny vecka med nya utmanigar! :) har inte så mycket på agendan nästa vecka  men här kommer lite!


tisdag: sjunga jazz, ska bli så himla roligt! <3 :)


på tisdag kväll blir det även kass grejs :) jag ska vara konfa assistent igen :)  tror att det kan vara roligt! :)


 

det är typ den enda som är planerat! men ska försöka hinna med ett tränningspass också, kanske yoga? vi får se :)


det blir säkert också en hel del plugg! haha :)



nu ska jag sätta på lite varm choklad och mysa med en film! <3




froggi...

Av Linda - 23 september 2011 20:43

                                                  
 hello guys :)




sitter här med ett kallt glas cola och  längtar till breaking dawn så att jag dör, hehe :) sitter just nu och kollar på trailern om och om igen! :o



haha :) men det finns inget bätte en the twilight saga punkt slut! <3



  





nu blir det film!



puss



froggi...

Av Linda - 23 september 2011 19:29

                                                 hej hej :)


åh äntligen nu är det helg! LYCKA!


har haft en super bra dag i plugget :) så roligt! och mycket skratt så klart ;) <3



imorgon blir det åka ner och kolla lite på fotboll , ska faktiskt bli nice! och efter det blir det nog  att åker ner till lillmokyrkan och kolla på när T och J spelar...  och hänga lite med polarna, en bra kväll tycker jag det låter som! vad tycker ni?? :)



eller kanske ska säga en bra lördag, right??



tar med mig mobilen\kameran så räkna med en hel del kort! <3




NU SKA JAG SNART SÄTTA PÅ EN RULLE! :D


chiao!



froggi...

Av Linda - 22 september 2011 20:42

                                                 hello guys! :)


sitter här och dricker oboy och pratar lite med syrran, ni vet det är dom små sakerna i livet som gör allt! right??? :)


känner mig ganska trött just nu, så ska väll snart hoppa i säng och läsa lite! <3 :)


måste säga att livet känns underbart just nu!



nu är det bara en sak som saknas! someone like you <3




godnatt!


froggi...



Av Linda - 22 september 2011 17:12

                                                  

   hej hej :)


ledsen för att jag inte skrev något igår men han inte :o


men igår så var jag först i plugget och sedan var jag med M det var kul :) haha ;)


och tillbaka till verkligheten! har haft en bra dag med mina vänner och lektionerna rullade på , helt okej ;) så nu ska jag snart sätta mig och plugga lite tyska :) annars blir det nog bara ta det lugnt resten av kvällen! det kan behövas, vill jag lova :)







älskar verkligen den där låten! Big love!



vi hörs när vi hörs!



froggi...

Av Linda - 22 september 2011 07:10

                      godmorgon söger jag i från ett kalt dalarna :)


nu är verkligen hösten på väg, usch! det är super kalt :) men jag gillar hösten för då kan man tända ljus ute och det är så mysigt! och så blir löven så fina , i sina orange färger :D om jag hinner ska jag försöka fota lite , men som sagt om jag hinner :p


nu ska jag sätta mig i bilen och åka till plugget!


ciao


froggi...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards