Froggi

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda - 30 oktober 2011 19:06

                                                  
  hej hej :)



sitter och chillar och lyssnar på musica :D <3  men känner samtidigt hur mina ögon är på väg att stänga sig, alltså blunda... är så trött! har pluggat med eng hela dagen, ska ha prov imorgon... men kan typ allt! ;)  så det borde gå great! ;) <3


tror också att jag har lite problem med omställningen mellan sommar och vinter tid :o usch! det ska alltid vara något hella tiden, right?? :)

tittar på klockan den är bara elva minuter över sju, OMG! DET måste vara något fel, haha ;)



här kommer musik :)





nu ska jag sätta på lite varm chokla yummi!




froggi...

Av Linda - 29 oktober 2011 21:24

                                                  
         tjenare nattugglor, haaha ;)



jag vet att klockan är 21.25 och det är ju inte alls sent, men jag känner mig helt färdig super trött helt enkelt! :D


idag har jag haft en bra dag, med gospel sång på musik skolan med mammi, underbart! <3 :)


ätit god mat med la familia , och nästan skrivit klart historian, yeah!



har också sett ett avsnitt av morden i midsummer, det kallar jag en bra lördagskväll :)



här är min att göra lista imorgon:


.skriva klart historian :)


. träna till eng provet som är på måndag :)!


.   fixa lite på mitt rum :D



. promenad med hundarna :)


. träna på rolling in the depp :)




så ser min morgon dag ut! :)



vi hörs när vi hörs!


froggi...


Av Linda - 28 oktober 2011 14:28

                                                  
                                   hello sunshnies :)! <3



ja nu är det fredag då, underbart! men känner mig lite stressad vilket inte är bra! :o men jag vet att jag kommer att fixa alla måsten, läxor och så vidare! eller hur?? för jag var på utvecklingsamtal idag för några timmar sedan bara... och då berättade min mentor att alla lärare tycker att jag är ambitös och trevlig och att jag har en enorm stor och bra drivkraft för mina studier!  måste säga att jag blev glad! ibland måste man får höra lite bra saker, right?? :) annars skulle livet bli ganska jobbigt...


vaknade med ett knip i magen, vet inte om jag var närvös för samtalet, eller hur det var :)  men åkte ialllafall hem efter samtalet! så nu är Linda på sitt place! UNDERBART!



nu ska jag fixa lite här hemma och sedan ska jag nog sätta på en kopp te och bara slappa :)





  




haha bjuder på en bild på mig, från i sommras, hehe ;)




froggi...

Av Linda - 25 oktober 2011 08:23

                                                  godmorgon godmorgon! :)


sitter i skolan just nu, och kollar lite på datan bara och snackar lite med Anna :)



usch, vad trött jag var imorse ville bara gå och lägga mig igen och sova ;) men är det Tisdag så är det, right?? :)



men nu ska jag snart dra på lektion! ensamble med körsång står på schemat nu! :) <3



vi hörs när vi hörs!


froggi....





Av Linda - 23 oktober 2011 17:30

                                                  
              

                                                  
   hello :)


sitter här med en kopp kaffe och lyssnar på demi lovatos skyscraper... tycker den är bra :) vad tycker ni om  den?? :)


igår vad det ju badkalas på shemat det var kul :) simmade lite försiktigt och låg och flöt lite grann, men det skulle jag inta ha gjort... för värken blev värre :( men nu så känns ryggen helt okej  :)  vilket känns skönt! hoppas bara att det håller sig så hela nästa vecka och gärna ännu längre :D <3


men kan ju alltid önska eller hur?? :)


såg en bra film igår   , men det var hemsk också...




såg denna :


 



fattar inte att sånt här händer! att man säljer människor! nej usch! det är så hemskt !!



imorgon är det en ny vecka , imorgon ska vi spela för gymnasiet det är närvöst men ändå så vet jag att det kommer att gå bra! för ES 11 är grymma! <3 :D  och så fyller min lillebror erik 11 år imorgon! :)




nu ska jag hoppa in i dushen!



vi hörs när vi hörs!



froggi...






Av Linda - 21 oktober 2011 21:00

                                             hello hello :)


ledsen för att jag inte har skrvit på några dagar nu, men har inte mått så bra :( och gör inte det nu heller ... det är min rygg som spökar, men nu är jag tillbaka i blogg världen igen!  haha :)



så ska försöka uppdatera , så mycket som jag bara kan! :D


idag så är det inte vilken dag som helst utan min lillasyster U fyller 13 år! så grattis till henne! <3


här kommer en länk till hennes blogg, så kolla gärna in den! :)


www. pandalu.bloggplatsen.se





  




annars så har denna dag varit en vanlig fredag, med skola, vänner och så vidare :) men tyvärr så har min rygg värkt konstant hela jävla dagen! ursäkta mitt språk! :) men blir bara så trött på det! :)




men imorgon blir det badkalas som gäller, själv kanske jag ska ligga och flyta en stund... tror att det kan vara bra för ryggen, tror inte ni det? :)



här kommer music!






nu ska jag snart hoppa i säng, får bli en tidig fredags kväll! <3 :D



vi hörs imorgon!



froggi...


                                                

Av Linda - 18 oktober 2011 20:45

                                    hej guys :)


har haft en jobbig dag, orkar inte gå in så mycket på det! :) men imorgon går bilen 07.00 mot Falu sjukhus :)


just nu sitter jag och lyssnar på denna underbara låt!




den här låten är så äkligt bra! håller ni med mig? :D tror att jag ska försöka sjunga den, nice va? :D



åt en sån här god sak idag :)


  




nu ska jag hoppa i säng!



froggi...



Av Linda - 17 oktober 2011 16:49

                                 hello sunshines! :)


har haft en toppen bra start efter en veckas lov, härligt va? :D


har skrattat jätte mycket och umgåtts med dom underbara männsikorna som jag kallar mina underbara vänner! :D <3



så jag kan inte annat en att sätta ett leende på mina läppar och le! :)


nu känner jag lukten av pasta från köket, så ska väll snart äta lite! sedan blir det packa till min lila resa genom dalarna, imorgon haha, men det är ju typ så :)







underbar låt! kanske ska testa på att sjunga den lite! aja hinner inte det nu, för nu väntar mat från våran underbara kock Mamma! <3




froggi...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards