Froggi

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

fix a heart!

Av Linda - 18 juni 2012 21:37

                                                  
                              hej hej :)


jag tänkte dela med mig av lite musik tips! :) några låtar som jag lyssnar på dagligen! ;) visst kan man aldrig få nog av musiktips?? ;) <3



















så där fick ni lite musik! härligt va?? :) ni får gärna lämna kommentarer med låtar som ni ni gillar :) det skulle uppskattas väldigt mycket, vill jag lova! :D


puss! :)

 
 
Lottap

Lottap

18 juni 2012 23:10

du med dina Glee låtar :D <3

http://yuni.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

18 juni 2012 23:44

sv: Ja verkligen! Jadå, hoppas din kväll vart toppen!
allt bra?
kramkram :) <3

http://annastjern.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 21:25


 

hi

Av Linda - 11 mars 2013 10:51

   

Av Linda - 27 juni 2012 17:43

                                                            
                         hej hej :)   nu byter jag blogg till blogg.se :) jag vet att vissa har problem med att se den nya headern :( men jag antar att det är blogg.se som krånglar! mång...

Av Linda - 25 juni 2012 18:06


                                                            
                    hej hej :)   jag är ganska taggad på att dra igång en frågestund :) så jag tror faktiskt att jag gör det! men för att jag ska svara på era frågor så vill jag ha minst...

Av Linda - 25 juni 2012 09:52


                                                            
                           godmorgon finisar! :)   här vräker regnet ner :( usch! jag som hade tänkt att starta dagen med en härlig springtur?? men men det verkar som att jag får ändra d...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards