Froggi

Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

gymnastik..

Av Linda - 19 juni 2012 10:10

                                                  
                                godmorgon! :) <3


jag tycker att ni ska kolla i den här videon på svtplay :) det handlar om gymnasten Jessica som har skolios :)


http://www.svtplay.se/klipp/63943/gymnasten-jessica-andreasson-1988



hon är riktigt grym! :)


själv skulle jag aldrig våga göra sånt! jag kan inte ens göra en kullbytta ;) men antar att det är för att jag är rädd att jag ska få ont eller att det ska hända något med ryggen! :) 


gillar ni gymnastik?? :)


puss! :) 

 

 
 
sofia

sofia

19 juni 2012 14:10

Med länkbyte tävlingen du ville va med i den va?:P

http://ziffia.bloggplatsen.se

 
Lina

Lina

19 juni 2012 17:57

sv; Japp allt bra med dig? :) <3

http://Linasliiiv.blogg.se

 
Linnea Norberg

Linnea Norberg

19 juni 2012 19:44

Svar: Aw, tak detsamma. Håller såklart tummarna för dig med!
Nej. Jag var dit en gång i början av januari och då gjorde dem en röntgen ståendes i en stor maskin, sedan fick jag gå till ett annat rum och bli röntgad från sidan. Jag har blivit undersökt runt 3 gånger på skolan av en skolläkare, då hade hon kollat hur många grader jag hade och så.

Massor av bamsekramar till dig med :D <3

http://norberglinnea.bloggplatsen.se

 
Lottap

Lottap

19 juni 2012 20:26

oj, hjälp!

http://yuni.bloggplatsen.se

 
julia

julia

20 juni 2012 09:34

svar: ojdå, hoppas att det går bra med din rygg! :) ja det är bra med mig :P

http://sengas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 21:25


 

hi

Av Linda - 11 mars 2013 10:51

   

Av Linda - 27 juni 2012 17:43

                                                            
                         hej hej :)   nu byter jag blogg till blogg.se :) jag vet att vissa har problem med att se den nya headern :( men jag antar att det är blogg.se som krånglar! mång...

Av Linda - 25 juni 2012 18:06


                                                            
                    hej hej :)   jag är ganska taggad på att dra igång en frågestund :) så jag tror faktiskt att jag gör det! men för att jag ska svara på era frågor så vill jag ha minst...

Av Linda - 25 juni 2012 09:52


                                                            
                           godmorgon finisar! :)   här vräker regnet ner :( usch! jag som hade tänkt att starta dagen med en härlig springtur?? men men det verkar som att jag får ändra d...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards