Froggi

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Linda - 16 april 2012 20:43

                                                  
                   hej hej :)


nu är första dagen avklarad, skönt! :) men jag måste säga att dagen har varit riktigt nice :)


först åkte jag till farmor som ni redan vet , då ringde jag till vårdcentralen så på onsdag får jag papprerna till falun, nice :) jag tittade också lite  när Anders Borg talade om vårbudgeten :) 


i skolan, blev det diskutera twilight boken, träna inför nationella i engelska , algebra och så blev det ännu mer tränande till np men till svenskan istället :) får se om jag ska redovisa imorgon, det kommer nog gå bra! jag ska prata om kommunikationens betydelse för relationer! :)  jag blev kvar på skolan till cirka halv sex, så snacka om att det blev en lång dag :D



kärlek <3


nu ska jag fixa mig lite sedan blir det sova som gäller! :)


puss! :)

Av Linda - 16 april 2012 07:03

                                                  
             godmorgon , godmorgon :) <3


idag är det första dagen i skolan efter lovet :) det ska nog gå bra, men jag är super trött sov inte många timmar inatt :( ryggen värkte så mycket och så spöregnade det ute... så det var inte en så bra kombenation vill jag lova :( men men jag ska nog klara den här dagen ändå! :) eller hur? ;)


idag börjar jag skolan kvart i elva, så jag ska först åka förbi farmor en sväng och ringa till vårdcentralen så att jag får papprerna som jag måste ha tills på fredag! :)



nu ska jag fixa det sista innan skolan! :)


ha en bra dag, så hörs vi senare!


puss! :)

 

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards