Froggi

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Linda - 25 april 2012 19:03

                                                  
                       hej hej :)


vad gör ni? :) <3 jag sitter och tittar lite på greys och bara slappar :) mys! :) har rikitgt ont i revbenen och det trycker jätte mycket på bröstet och lungorna, usch dumma rygg! :( men dom sa ju att det inte var farligt, så det är ju bra :)


ikväll ska jag bara slappa, tänkte ta en lång dusch! och måla naglarna och sånt! haha ;) och så blir det nog att dricka en stor kopp te och läsa lite! vad har ni för planer? :)


  


 be proud of how you are, and what you can do, because you are amazing in youre own way...


Av Linda - 25 april 2012 06:32

                                                  
                  godmorgon :) <3


ska alldelles strax slänga i mig något att käka och sedan blir det att åka till skolan! :) idag slutar jag klockan tolv, nice ;) <3 jag tänkte kanske åka till sjukgymnasten och kolla om det finns någon ledig tid i varmvatten bassängen :) jag tror att ryggen skulle tycka att det är skönt, haha... eftersom imorgon ska jag ju sitta stil i 3h och skriva ett nationellt prov :( :o



hoppas att ni får en underbar onsdag! :)


vi hörs senare!


PUSS! :)  

 

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards