Froggi

Alla inlägg under november 2011

Av Linda - 30 november 2011 12:23

                                         hej hej ;)



hemma idag från skolan, kan ni gissa varför? jo, skolios rygg värk...   som vanligt!:( usch! jag som ville gå till skolan.... men antar att det bara är att gilla läget! imorgon blir det ringa skoliostemat på sjukhuset! och så får dom se till att trolla fram en tid, right??


men just nu så sitter jag iallafall och käkar en sallad som jag gjorde ! Mumisgt värre!    och så är det så enkelt att göra!  här kommer ingredinesnera :


.  1 advocado

.  1 paprika

. 1 tomat

. cheese! :D

 och så kryddar man med svart och vit peppar och aromat ;)


  




nu ska jag ta en värktablett!



chiao bella! :)



Linda :)

Av Linda - 29 november 2011 18:12





 nu kommer min första video blogg :) hoppas ni gillar den!                                              
                 Linda :)

Av Linda - 29 november 2011 07:17

                                                godmorgon sötnosar! :) <3 vet inte vad det är för fel med bloggplatsen, för jag kan inte ändra typsnitt , alltså texten ;) aja... så det får bli så här nu :)


ja i dag är det tisdag då :) måste säga att jag är inte så taggad för ännu en ny skoldag! men jag ska kämpa :) <3 för det ska jag vi alla göra, eller hur? :) det känns nästan som att det är mitt motto, att man ska kämpa! ;) hihihi :)


det var länge sedan jag körde dagen humör och rygg humör , så vi kan väll dra det i brist på annat :)


Dagens humör: små nevös

dagens rygghumör: så där :( kunde ju ha varit bätte, right?? :)



tänkte att jag ska börja fota lite mera till bloggen, nice va? kan även avslöja att en ny design kommer snart att finnas på bloggen :)



nu ska jag dricka lite kaffe med mamma! <3




Linda :)

Av Linda - 28 november 2011 11:44

                                         hello guys ;)


sitter i datasalen på skolan just nu :) för när jag kom hit så det första jag ser på klassrumsdörren är att eng är inställd för M är sjuk ... snacka om jobbigt här har jag stressat och stoppat i mig alvedoner för att orka komma till skolan i tid :( men då är två lektioner inställda! snacka om jobbigt :o men aja, det är väll bara att gilla läger antar jag :) pratade även med idrottsläraren och berättade att jag inte kommer att kunna vara med på idrotten på ett tag... och antagligen fram till jul... men nästa termin då hoppas jag att jag ska ha dagkorsett så att allt börjar rulla igen :)! men det är väll bara vänta och se , rigth?? :)



men nu ska jag dra och käka! :)


ha en bra dag! <3







Linda :)



Av Linda - 27 november 2011 14:14

                                               hej
hej :)  första advent idag då :) hihihi , mysigt! :)  men jag har inte riktigt fått någon julstämning en :) har ni det? för vi har ingen snö här i Malung utan istället har plusgrader och sol , inte så roligt med andra ord :) men men snön, kommer väll snart! eller hur?? har ni snö där ni befinner er, när ni läser det här? ;) <3


måste säga att jag är så glad och tacksam över att jag har träffat så härliga människor genom bloggen! vilket är helt underbart! ni gör så att jag fortsätter kämpa, när allt känns svårt och när man bara vill ge upp! men jag lovar jag ska kämpa ända till det sista! :)  för om jag har klarat det i 5 år nu så ska jag inte ge upp nu! NEVER EVER! :) <3 


nu ska jag njuta av denna söndag! :) tror att jag ska slå på en gammal julfilm! :) härligt! :)



ha en toppen dag! :)


Linda

 




Av Linda - 26 november 2011 18:34

                                något som jag gillar är mysia lördagar! <3 :)


idag har jag tillbringat denna lördag med nära och kära! :) man behöver det när man inte känner sig riktigt hundra, eller vad säger ni? :)   men nu ska jag inte deppa bara steppa :) <3 för jag kommer att klara det här och allt kommer att lösa sig! så jag har inget att oroa mig för :) eller hur? :) <3


just nu sitter jag och käkar lite pizza och njuter av ljuset från ljustacken, hihihi :) men det är så underbart! tänk snart är Julen här igen, ÄNTLIGEN!   snart sitter man där i soffan och äter knäck och ser på kalle anka :) och ser alla paket som ligger under granen! <3 :)  det är så himla underbart! och vet ni jag fyller år om nio dagar! :D <3 


här kommer lite grym musica! <3











ha en toppen kväll! :) <3


Linda







Av Linda - 25 november 2011 19:20

                                                  
hello guys :)


fredag idag då :) och jag skippade skolan idag , kännde att jag inte orkade :( för allt är ju inte på topp just nu direkt :( vilket  är jätte jobbigt! :(  för jag trode ju verkligen att allt skulle bli bra igen, efter Falu resan men som ni redan vet så blev det inte riktigt så! vilket känns aa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva det finns inte ord ....  blir så ledsen för jag känner att jag orkar inte med allt just nu... för om något händer som inte är så roligt blir det ju konsekvenser... och det är exakt så läger är nu för Linda :( för jag orkar inte ta tag i alla skolarbeten osv... fast jag har en hel hög av måsten som måste göras! :( men det är väll bara så att jag måste gilla läget, fast ibland kan man inte bara gå vidare... för ibland måste man få ogilla läget! och fundera kring varför det blev så här? och att det faktiskt inte är mitt fel att min korsett är helt sjuk i huvudet just nu... för det kan ju inte jag göra något åt!?? eller hur?? :( så det är väll bara att inse att jag får göra saker i min egna takt! för det viktigaste är väll att förstår det jag gör? eller vad säger ni? för det är ju ingen tävling, eller ??



nej nu är det slut med att sätta på fejk leendet och låtsas som att allt är bra och att jag orkar allting hela tiden... och att aldrig säga nej!  för det är bara att inse att det gör jag inte ....



nej nu ska jag försöka njuta lite av denna fredags kväll :)


ha en toppen kväll alla läsare! ni ska veta att ni är bäst! <3  vet inte vad jag skulle göra utan er! <3 :)



Linda





what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards