Froggi

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Linda - 18 december 2011 19:29

                                             hej hej :)



sitter just nu och äter lite popcorn mys! och ska snart sätta mig och se på film med familjen, underbart! :D <3


på eftermiddagen var jag hos Lotta :) vi pluggade matte och så vidare :) det var jätte roligt att ses! och om du ser det här lotta, tack så mycket för all hjälp! :) <3

det blev även en lång promenad till med pappa och hundarna nu på kvällskvisten!



  



bjuder på en super fin bild på världens bästa Kristen! <3 :)



ha en toppen kväll! :)


ska försöka lägga in ett inlägg imorgonbitti :)



Puss!


ha en toppen kväll! :)



Av Linda - 18 december 2011 11:56

                                             hej hej :)


ledsen för den dåliga uppdateringen under gårdagen , men hade fullt upp hela tiden. tog fram julsaker fixa granen till Farmor/ fikade och mycket mera :) så det fanns liksom ingen tid för bloggen :)


men idag ska jag försöka uppdatera lite mera ;) nyss gjorde jag klart svenskan, man skulle rätta sin uppsats ... ni vet den som jag skrev om skolios? :) funderar på att lägga upp den här på bloggen, så ni kanske ser den under veckan? bra va? har även hunnit gått en långpromenad med hundarna och pappsen i snövädret! härligt! så skönt att kunna röra sig lite utan att få ett host anfall :)


så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra resten av denna söndag! skulle behöva plugga lite med matten, men vi får se... :)



här kommer dagens Jullåt :)






hoppas ni får en underbar söndag!



vi hörs senare :)


Linda

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards