Froggi

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Linda - 21 december 2011 09:33

                                        hej hej :)


sitter i skolans datasal och chillar lite och pratar lite om vad vi ska göra under jullovet :) och jag har typ inte hunnit planerat något som ligger efter julafton! har bara julklappar, skolios och julgodis i huvudet just nu :) PANIK! med andra ord :p


här kommer det som jag har planerat en så länge :)


. den 22:a, alltså imorgon... gå till skolan och sjunga på avslutningen :D och sedan blir det åka hem och baka med ulrika och frida, mys! :)


. den 23:e åka till mora och shoppa Julklappar :)


24! chrismas! löngtar! :)



  




nu ska jag försöka plugga lite :)



puss!


Linda

Av Linda - 21 december 2011 07:07

                                                  godmorgon! :)


den 21:a idag då :) härligt! och det innebär att det är den sista riktiga skoldagen! jippi! :) för imorgon är det avslutning! underbart! vill bara vara hemma och vila nu, äta gott och handla julklappar osv :) har ni fått ledigt en , eller går ni fortfarande i skolan?? :)





vi hörs när vi hörs! :)



puss!


Linda

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards