Froggi

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Linda - 23 december 2011 17:18

                                            hej hej :)


nu har jag äntligen Jullov, eller fick det igår men ändå :) gårdagen spenderades med familjen med julbak och annat mysigt! :) och idag fortsatte allt i julens tecken :) <3 vid klockan nio på morgonen åkte jag och systrarna till Mora och handlade Julklappar, så nu ligger alla paket inslagna under Julgranen! mys! :)


just nu sitter jag bara och lyssnar lite på musik och chillar lite, ska snart hjälpa mamma och fixa lite julmat och så :) för imorgon är det JULAFTON! <3 äntligen! :)



  



men jag vill också säga att man ska inte glömma bort att Julen är faktiskt barnens högtid! så snälla strunta i alkoholen i år och köp julmust istället, för barnens skull! <3 :)  ni vill väll att alla ska må bra på julen, aaa just det, så gör som det står ovan!! :)


vill också tacka för alla söta kommentarer som jag får av mina underbara läsare! :) och sist men inte minst vill jag önska er alla, en underbar Jul och ett gott nytt år! världens bästa läsare!


love U! :) <3



Linda :)


what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards