Froggi

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Linda - 28 december 2011 14:02

                                                  
       hej hej :)


ledsen för den dåliga uppdateringen under dagen , men har varit utan ström den mesta tiden av denna onsdag! :( usch, fattar inte hur människorna klarade sig utan ström , tänk er själva idag skulle inte våran värld fungera utan ström! för då skulle inte sjukvården fungera som den gör idag , och alla som är beroende av datorn, alltså typ alla, skulle inte kunnat sköta sitt arbete som man gör just nu i slutet på 2011!  men nu ska jag inte klaga gör nu sitter jag ju här och klickar på tangentbordet och skriver till er, så softa Linda :)


men utan ström så har jag haft tid att bara slappa lite ,jag har bara chillat och lyckats läst några kapitel av denna bok:


 


som ni ser så är det första boken i trueblood serien, och jag måste säga att den verkar riktigt grym!  fick hela serien i Julklapp :) som ni redan vet så är jag ett stort fan av the twilight saga , och jag har läst böckerna och sett filmerna hur många gånger som helst! och jag kännde att jag ville läsa något nyttoch jag har inte tröttnat på vampyrer en och kommer nog aldrig att göra det! så jag tänkte att jag ger väll någon annan vampyr serie en chans! och då fick det bli trueblood! och serien verkar som sagt grymt bra! men så är det ju så att inget blir någonsin lika bra som twilight :D men trueblood är helt klart värt att läsa! :) om ni känner som jag att ni inte kan få nog av vampyrer! :) beroende framkallande, ja absolut! <3 :)


vi hörs senare!


puss!



what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards