Froggi

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Linda - 5 mars 2012 15:41

                                                  
          hej hej :)


nu är första dagen i skolan avklarad, skönt! :) vet ni vad som gjorde min dag! jo engelska provet flyttades fram några dagar, snacka om lycka! :) just nu lyssnar jag på lite musik och små pluggar lite :) just ja, här kommer en läkning till Fridas blogg:http://frridaah.bloggplatsen.se/ 


  


så kolla gärna in den! :) <3


puss! :)

Av Linda - 5 mars 2012 07:10

                                                  
                 godmorgon :)

måndag idag då, vilket innebär att det är första dagen på skolan efter sportlovet :) kan ju säga att jag inte alls är taggad för ännu en ny vecka ;) men antar att det bara är att försöka kämpa. även fast det är grymt jobbigt :(



men den här låten kanske pigga upp en lite grann! ;) eller vad säger ni? :) <3


nu ska jag snart hoppa in i bilen och åka till skolan! musikteori nästa!


puss!

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards