Froggi

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Linda - 23 mars 2012 17:59

                                                  
                      hej hej :)


har verkliegn haft en härlig fredag i vårvädret! dock så rinner det fortfarande lite i ögonen, men antar att allt kan inte vara perfekt :) tog iallafall en riktig springtur med syrran :) och sedan blev det intervaller och så avslutade vi det med lite yoga och sånt :) underbart! <3


det var första gången i år som jag joggade utomhus, för annara har det varit så halt och sånt ute... och jag har varit så rädd för att ramla, men nu är nästan all snö borta på vägarna, så det var verkligen grymt nice! :)


  



  



  


  


där ser ni lite bilder från dagen ;)


haha, bilden på mig är jätte ful, men man ska ju bjuda på sig själv, eller vad säger ni? :)


ikväll blir det att se på film med syrran och bara mysa! :) tror det får bli breaking dawn ännu en gång :) besatt, yes! ;)


ha en underbar kväll! :)


puss! :)

Av Linda - 23 mars 2012 10:00

                                                  
             godmorgon :)


nu har jag varit hemma i två dagar , för att jag har fått ögoninflamation :( usch, säger jag bara :( det är verkligen trisst... för man är ju liksom pigg och så, det är ju inte som när man har feber.. men då kanske ni undrar varför är du hemma då? jo för att ögoninflamtion det smittas jätte lätt... :o


men man ska inte deppa :) det försvinner säkert snart! right?? :) men nu till en helt annan sak, våren är här! jag var ute på en joggingtur igår med Ulrika, och då såg man verkligen att nu är våren här, och det är inte så långt kvar tills sommaren! visst är det konstigt att så fort solen tittat fram och himlen är blå, så formas ett litet leende på läpparna? varför är det så, haha ;) men underbart är det verkligen!!


  



  



där ser ni två bilder från gårdagens joggingtur :) riktiga vårbilder, haha ;)


ska ut på en tur till idag, så då kommer mera bilder! :)


nu ska jag bara slappa :)


ha en underbar fredag!


puss! :)


what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards