Froggi

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Linda - 15 mars 2012 21:50

Hej hej:) ligger just nu i min säng , ska alldelles strax sova . Men kände att jag ville slänga in ett inlägg här först, på min nya mobil!! Lycka,yes ;) så räkna med bättre uppdatering massor med bilder och annat nice :) bra va? :) Vill också påminna er om veckans läsare tävling,som jag drar en vinnare till imogon:) så var gärna med och tävla!!Tänkte också säga att det gick jätte bra att ta sprutan även fast det gjorde ganska ont. Så nu har jag ett litet plåster på västra armén.. men det är okej, är bara lite öm ,haha :) måste också säga att jag är riktigt imponerad a min kompis M som är jätte rädd för sprutor och hon brukar svimma och så i samband med det... men idag klarade hon det super! Du är Grym !! Nu känner jag hur ögonen vill stängas så nu ska jag sova :)Sov gott!Puss!!

Av Linda - 15 mars 2012 12:20

                                                  
        hej hej :)


sitter på skolan just nu, och ska alldelles strax gå och ta en spruta mot livmoderhalscancer, det ska nog gå bra! :)


under hela förmiddagen så har vi tagit hand om olika klasser från Ungärde, som har kollat runt lite på olika gymnasie linjer och sånt... så när dom kom till estet så fick dom spela lite och vi berättade lite om linjen , hur det är att gå här och sånt... så klart spelade vi också för dom! det gick väll helt okej :)



  





den där låten fick dom spela! :) <3


nu ska jag snart gå till vårdcentralen! sprutdax!!


puss! :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards