Froggi

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Linda - 24 mars 2012 11:10

                                                  
                      hej hej :)


som ni kanske vet :) så har stephenie Meyer skrivit en till bok förutom twilight sagan, som heter the host! :) och den ska även bli film! :)


själv så har jag faktiskt inte läst den boken :) men det är absolut ett måste! någon som har läst den? :) isåfall lämna gärna en kommentar och skriv gärna vad ni tycker om den och sånt :)



vad tycker ni??


puss! :)

Av Linda - 24 mars 2012 10:19

                                                  
               godmorgon alla fina :)


vaknade grymt tidigt idag, men vad gör väll det när man får reda på att det är cirka 19 grader ute, haha :) snacka om en bra start på denna lördag! :)


har nyss käkat lite frulle och läst lite ur twilight, fast på engelska :) vill ni veta en konstig sak? jag har två rätt så tjocka böcker som jag måste ha läst klart och skrivit om och sånt tills efter påsk... och ändå så sitter jag och läser en annan bok, som absolut inte är ett måste! haha, konstigt jag vet ;)


dom här böckerna måste jag läsa:


. tusen kvinnor och en sorg- av björn ranelid


- twilight på engelska :) <3


men jag har ju iallafall en fördel att jag kan hela twilight boken utantill ;)



haha snacka om nostalgi :)


så här ser mina planer ut för idag:


. workout


. läsa, läsa läsa!! :)


. njuta av vädret! :)


vad ska ni göra idag? :)


puss! :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards