Froggi

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Linda - 1 november 2011 10:53

                                                  

       godmorgon sötnosar! :)


vaknade med en hemsk huvudvärk, hals ont , och snorig till tusen! :o och så klart lite hemsk rygg värk på det! :( usch! så stannar hemma idag, och hoppas att jag kan gå i skolan imorgon! :) vill ju träffa min vänner ju!


usch! känner mig så sur och ledsen på samma gång just nu! vill bara få min nattkorsett :( som ni redan vet så åkte jag till Falun för några veckor sedan och då var det meningen att jag skulle få min nya korsett! men så vissade det sig att min ortopedläkare har tagit fel mått :( så då fick jag åka hem utan korset :(  ni kanske tännker, men det var väll skönt då slipper du ju den ett tag? right??


men det är inte bra att vara utan korsett för länge,  för då får jag ännu ondare i ryggraden :( och som plus på det... så ringde  min ortopedläkare i fredags och sa att det var försenad ännu mera :( så som det ser ut så får jag sova utan korsett till vecka 50 eller kanske senare??!!



så det sista jag behöver är en dunderförskylning! :o


aja, men det är väll bara att gilla läget! :) antar jag? :o



tur är jag har musiken iallafall :






nu ska jag sätta på en kopp te! och stoppa in värme kuden i micron och lägga mig i soffan och se på en bra film!




froggi...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards