Froggi

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Linda - 13 november 2011 20:26

                                                  
   hej hej :)



jag var ju på läkarbesök i fredags, med det gick inte vidare.. för kom hem lika tomhänt som när jag åkte dit! alltså dom försökte fixa till Urban med det gick inge vidare :( och som plus på det så har jag fått ett jätte stort exem på ryggen, haha ja vet inte om jag ska skratta eller gråta! men vi kör på skratta tycker jag! eller hur?? ;)


så nu får jag besked imorgon hur jag ska göra med Urban :) för att då ringer min ortoped läkare :o usch! hoppas verkligen inte att jag behöver ta nya mått igen! för då blir det 3 veckor utan korsett, och det kommer inte min rygg att klara! men jag får väll vänta och se vad han säger innan, jag blir allt för  nervös och arg :o



här kommer lite musik :)



nu ska jag äta upp yogurthen , stavning :) sedan blir det packa lite till imorgon, för då är det skola! :D



vill avsluta inlägget med att säga till alla ,korsett människor! att ni får inte ge upp , ni kommer att klara det :D tillsammans ska vi alla klara det!



Linda :)




what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards