Froggi

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Linda - 22 november 2011 19:38

                                                  


  hallu :)



ja nu är snart dagen här som jag har gått och längtat efter men endå fruktat :( imorgon ska jag åka till Falu Sjukhus och fixa till Urban :) det har jag längtat efter ska vara lite tyligare ;)



så har ganska höga förväntningar på läkarna imorgon... för på torsdag vill jag komma hem med en frisk rygg, haha ;) tännk om det kunde gå! ;) men jag vill inte ha så ont som jag har nu! för det är grymt jobbigt! så det jag inte har längtar efer är då själva natten på sjukan... men det ska väll gå bra, right?? jag ska kämpa!  för det konstiga är att jag har lika ont med eller utan min plastsköld... vilket inte borde vara så, nej :)

här kommer en låt som vi spelade at schooll today! :)






nu ska jag hoppa in i dushen!



Linda :)

Av Linda - 22 november 2011 08:18

                           jag längtar så mycket till min twilight-blogg är klar igen :)

men så klart så kommer jag att blogga här också , även när den är klar! men bjuder på en ny stildbild från BD så länge :)



 




puss :)



Av Linda - 22 november 2011 07:44

                                             godmorgon världens bästa läsare ;) <3


har nyss fixat mig lite och nu sitter jag och mumsar på små jultomtar, alltså godis... super söta är dom, haha får nästan lite panik när jag äter upp dom ;) <3 hihihi :)


   åh, ge mig dom där skorna! hihihi :) dom är så snygga :) någon som har såna? :)


kunde inte använda Urban inatt :( hade för ont för det.... vet liksom inte vad jag ska göra... för jag har ont när jag har den på mig.... men jag har också när jag inte har den på mig... usch! snacka om jobigt läge .... :(  men imorgon ska jag iallafall åka till sjukhuset... usch! känner mig inte så taggad direkt... eftersom som senaste gånger jag har åkt dit... så har det bara blivit värre.... så hoppas verkligen att detv blir annorlunda denna gång! :) annars orkar jag inte mera! :( men vill ni veta en bra sak :) jag snackade med min idrottslärare igår... för att jag har varit så orlig eftersom jag inte har kunnat varit med någon ting typ på lektioner sedan vi började. men han sa att jag inte skulle känna mig orolig eller ledsen för den delen om jag inte kom :) vilket känns jätte bra! ett problem mindre på mina axlar!



men nu ska jag tagga tyska redovisningen, önska mig lycka till! för det kan behövas :)



Linda :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards