Froggi

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Linda - 21 november 2011 13:11

                                        godeftermiddag  sunshines :) <3





sitter på skolan just nu och ska egentligen jobba eng, men det går ingen vidare med det... eftersom mina bästa kompisar håller på med google translate och behöver jag säga mer.... nej tror inte det :o hehe ;)


för övrigt så är allt som vanligt..  rygg ont och ganska mycket plugg...  men så är det väl för en liten skoliosare som jag själv är ;)  idag händer inte så mycket mer än att plugga och messa med vännerna :) älskar denna kombination till en utav mina vanliga dagar :) och det är jag nog inte ensam om :)   

men nog om mig, cheka in den här videon:)





vet inte om ni fattar så mycket angående videon för att det är på  tyska :) men om ni har några frågor... så är det bara att fråga :) and you know that....


nu ska jag snart gå till Matten ;)


Linda :)

Av Linda - 21 november 2011 07:37

                                                  godmorgon :)


usch! har så ont i ena höften, revbenen och ryggen :( och allt är Urbans fel :( alltså korseten ;)

men jag ska allt gå iväg till skolan, för jag ska klara det eller hur?? :) vi ska kämpa tills slutet :D <3


 




ha en bra dag! och jag vill säga ännu en gång till att korsett människor där ute! <3 :) ni kommer att klara det! för det kommer vi alla att göra! så kämpa! <3 :)


Linda :)





what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards