Froggi

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

varför är jag så nervös??!! när jag har varit där typ en miljon gånger?? :o

Av Linda - 29 december 2011 10:04

                                            godmor
gon! :)


om typ en timme ska jag sätta mig i bilen och åka till Falu Sjukhus, och träffa sjukgymnasten och en ortopedingenjör :) hoppas verkligen att det kommer att bli något resultat nu, för som ni vet så har inte det här halvåret med skoliosen varit det bästa direkt :(


jag vet inte riktigt varför men varje gång när jag ska till sjukhuset det spelar ingen roll om det är en vanlig röntgen elller ett besök på ortopedtekniska, så blir jag alltid så nervös. och inte för att åka till sjukhuset utan att prata haha, hur konstigt det en låter! så är jag jätte nervös för att prata med sjukhuspersonalen, haha :) jag brukar typ skriva små listor med punkter , där det står exakt vad jag ska prata om :)  haha :)


  



haha bilden hör absolut inte ihop med texten ovan :) men som ni vet så gillar jag twilight :)


aja, nu ska jag fixa mig lite!



vi hörs senare!


puss!


 
 
mamma

mamma

29 december 2011 12:07

Hej
jag tror alla är nervösa när man ska på Läkarbesök eller nåt annat som man inte gör dagligen :)
hoppas att de blir toppen möte med bra svar på våra frågor
kram Mammi

http://www.froggi.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

29 december 2011 20:08

Själv är jag rätt trygg när jag ska prata med de på sjukhuset. Men när jag ska till doktorn och kolla resultat från röntgen så blir jag stum XD Jag blir stum när jag är riktigt nervös. Då kan jag bara inte prata ;)

sv: Ja, visst är det! :D Jag gillar twiligt. Jag älskade verkligen böckerna när jag läste dem (som var för väldigt länge sen) - Kanske ska jag läsa dem igen? :/ Men jag gillar däremot inte filmerna! De är så mycket sämre än böckerna. De känns typ bara fake. :S Men när jag såg den sista filmen, eller första delen av den, så började jag plötsligt hata Twiligt en stund. Har du sätt den? Jag HATAR den filmen! Den värsta jag någonsin sätt! Jag kommer inte kolla på den andra delen. Jag mår illa bara av att tänka på den :c

Det där med att gästblogga. Hur menar du då? Men det låter kul! :)

sv2: Ja, det var sjukt jobbigt att vara på sjukhuset i en vecka! Men när man är där i bara några timmar och man är helt ovan ... är inte det värre? Jag menar. Det är ju bra att man får åka hem, det känns ju bäst så, men då har man ju inte tillgång till den hjälp man behöver. Jag tror inte att jag skulle klara det tror jag. Jag hade det så j*la jobbigt den veckan. Värsta vecka i mitt liv! Jag skulle också börja att ha min korsett i så länge som jag ska ha den så snabbt som möjligt när jag kom hem. Jag tror det gick ungefär en eller två veckor för mig att komma igång med det. Du?

http://johannasskolios.blogg.se

 
sabina

sabina

29 december 2011 23:32

Jag tror nog alla blir nervösa! :)

http://www.sabinaaa.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 21:25


 

hi

Av Linda - 11 mars 2013 10:51

   

Av Linda - 27 juni 2012 17:43

                                                            
                         hej hej :)   nu byter jag blogg till blogg.se :) jag vet att vissa har problem med att se den nya headern :( men jag antar att det är blogg.se som krånglar! mång...

Av Linda - 25 juni 2012 18:06


                                                            
                    hej hej :)   jag är ganska taggad på att dra igång en frågestund :) så jag tror faktiskt att jag gör det! men för att jag ska svara på era frågor så vill jag ha minst...

Av Linda - 25 juni 2012 09:52


                                                            
                           godmorgon finisar! :)   här vräker regnet ner :( usch! jag som hade tänkt att starta dagen med en härlig springtur?? men men det verkar som att jag får ändra d...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards