Froggi

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

the end of 2011 is here soon!

Av Linda - 31 december 2011 13:52

                                            hej hej :)


nu är klockan 13.53 och det är nyårsafton! :) tänk imorgon den här tiden då är det ett helt nytt år med nya möjligheter! :)  jag tänkte sammanfatta det gågna året med lite punkter bara! :)  

 

haha, bjuder på den där bilden på mig från i sommras ;) jag säger bara hej hej sne rygg ;)

                   

    


                energi och miljö redovisning som vi gjorde i slutet på 9:an om regnskogen... det är därför jag har en sådan regnskogs/vandring outfit på mig :)


      

 haha gud vad jag ser hemsk ut! haha :)  men den här bilden väcker också en hel del memories :) 

 

 nu kommer lite punkter :


. började gymnasiet, ny klass, nya lärare och nytt helt enkelt :)


. träffade nya människor och fick nya vänner! som jag inte skulle vilja byta mot något annat! ni är bäst helt enkelt!


. gjorde dom nationella proven med bra resultat, som jag är stolt över! :D


. sjöng på skolshowen för alla 9:or och deras släktingar och så vidare :) och då visade jag verkligen vem Linda är :)!


.  men sedan i september då skolan typ började så har ryggen varit helt crazy ... och det här året har jag verkligen fått känt på att jag lever med skolios, om man kan säga så...  har aldrig kännt av så mycket fysisk smärta som år 2011...


. har haft fyra korsetter det här året, den första som blev för liten och sedan 3: andra som jag inte har kunnat använda... haha ;) måste skratta lite åt det också, annars blir det så jobbigt!



så nu har ni fått en väldigt kort sammanfattning av mitt 2011 och liter bilder :)  bra va? :)


nu får ni ha en toppen nyårsafton!



 



sist men inte minst så vill jag önska mina underbara läsare ett underbart 2012!


gott nytt år på er!


vi hörs nog senare !



puss!







 
 
Ingen bild

Mamma

1 januari 2012 11:53

Tänk va mycke du gjort :)
du är bäst <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 21:25


 

hi

Av Linda - 11 mars 2013 10:51

   

Av Linda - 27 juni 2012 17:43

                                                            
                         hej hej :)   nu byter jag blogg till blogg.se :) jag vet att vissa har problem med att se den nya headern :( men jag antar att det är blogg.se som krånglar! mång...

Av Linda - 25 juni 2012 18:06


                                                            
                    hej hej :)   jag är ganska taggad på att dra igång en frågestund :) så jag tror faktiskt att jag gör det! men för att jag ska svara på era frågor så vill jag ha minst...

Av Linda - 25 juni 2012 09:52


                                                            
                           godmorgon finisar! :)   här vräker regnet ner :( usch! jag som hade tänkt att starta dagen med en härlig springtur?? men men det verkar som att jag får ändra d...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards