Froggi

Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

the host..

Av Linda - 24 mars 2012 11:10

                                                  
                      hej hej :)


som ni kanske vet :) så har stephenie Meyer skrivit en till bok förutom twilight sagan, som heter the host! :) och den ska även bli film! :)


själv så har jag faktiskt inte läst den boken :) men det är absolut ett måste! någon som har läst den? :) isåfall lämna gärna en kommentar och skriv gärna vad ni tycker om den och sånt :)



vad tycker ni??


puss! :)

 
 
Lina

Lina

24 mars 2012 17:28

åh inlägget under lejonkungen den filmen är så söt, såg den på spanskan i fredags hahah!:D

sv: Jag tyckte sprutan var hemsk.. hahah ;)

http://Linasliiiv.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

25 mars 2012 01:16

Vänta inte med att läsa den, Linda! Spring till närmaste bokhandel, beställ på internet, vad som helt! Bara du får tag i boken så snabbt som möjligt!
Den är såååååååååå braaaaaaa!
Jag älskar den så sjukt mycket! Den bästa jag någonsin läst. Åh, så underbar den är! Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar den. <3 <3 <3
Snälla läs den först, sen kolla på filmen, annars kommer säkert filmen förstöra känslan när du läser den. Det ända jag, och många andra, tycker var rätt jobbigt med den var i början. Då var det lätt att man la ifrån sig den ett tag, men det kan nog ha med att den är rätt komplicerad att förstå i början. Jag vet inte, men jag tyckte att det var jobbigt att komma igenom början första gången jag läste den. Åh, gud. Nu känner jag att jag måste läsa den igen!
Åh, vad glad jag blev när jag såg det här inlägget! Gud vad jag älskar den! Haha :D
Seriöst Linda, läs den! Tihihihi <3
Jag ska beställa Cirkeln nu. Min kompis läste upp första kapitlet ur den för mig och den var jättebra! :D När hon slutat så satt jag helt stum och stirrade på boken ;) Men den är säkert inte alls lika bra som The Host!
Ha det bra Linda! Kramar <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 21:25


 

hi

Av Linda - 11 mars 2013 10:51

   

Av Linda - 27 juni 2012 17:43

                                                            
                         hej hej :)   nu byter jag blogg till blogg.se :) jag vet att vissa har problem med att se den nya headern :( men jag antar att det är blogg.se som krånglar! mång...

Av Linda - 25 juni 2012 18:06


                                                            
                    hej hej :)   jag är ganska taggad på att dra igång en frågestund :) så jag tror faktiskt att jag gör det! men för att jag ska svara på era frågor så vill jag ha minst...

Av Linda - 25 juni 2012 09:52


                                                            
                           godmorgon finisar! :)   här vräker regnet ner :( usch! jag som hade tänkt att starta dagen med en härlig springtur?? men men det verkar som att jag får ändra d...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards