Froggi

Alla inlägg under mars 2012

Av Linda - 5 mars 2012 07:10

                                                  
                 godmorgon :)

måndag idag då, vilket innebär att det är första dagen på skolan efter sportlovet :) kan ju säga att jag inte alls är taggad för ännu en ny vecka ;) men antar att det bara är att försöka kämpa. även fast det är grymt jobbigt :(



men den här låten kanske pigga upp en lite grann! ;) eller vad säger ni? :) <3


nu ska jag snart hoppa in i bilen och åka till skolan! musikteori nästa!


puss!

Av Linda - 4 mars 2012 20:17

                                                  
                         hej hej :)


sitter just nu och lyssnar på lite musik, mys! och kollar runt lite på datan bara, hittade den här artikeln om Johanna, som har skolios :) hon är grymt stark! :)


 http://www.unt.se/inc/print/johanna-har-haft-korsett-i-tre-aringr-129720-Default.aspx


så kolla gärna in den! :)


  


imorgon börjar skolan igen! kan ju säga att jag inte är ett dugg taggad, men man får försöka kämpa ändå, eller hur?? börjar ni också skolan imorgon efter lovet? eller har ni kanske lov nästa vecka? :)


nu ska jag fixa lite till imorgon och sedan ska jag hoppa in i dushen!


puss! :)

Av Linda - 3 mars 2012 09:52

                                                  
                        hej hej :)


vaknade typ nyss, och nu sitter jag i mitt nya rum, underbart! blev jätte nöjd med den lilla flytten! det blev så mycket bättre, en jag kunde föreställa mig ;) grym känsla med andra ord! :)

fint väder har vi också även idag, mys! :)


idag så ska jag till farmor , ska sova där inatt och mysa lite! det ska bli nice :) hade tänkt att jag skulle ha gjort det tidigare i veckan!, men dagarna har liksom bara rusat iväg känns det som, för det är ju redan lördag! vilket innebär att snart är det skola!, usch! :o ;) men jag är ändå lite taggad fär skolan på något sett! för nu under dom här sista dagarna ska jag sätta mig och försöka göra ett litet tränings\skola\plugg schema :) känner att nu måste jag försöka få ihop all sjukgymnastik med allt annat så att lilla Linda också får en vardag! jag känner att det skulle vara så grymt skönt att få lite mer struktur och ordning på allt! :) men det ska jag fixa! :) <3


ikväll blir det också andra chansen som gäller! :) ska ni se det?? :)



 


nu ska jag packa lite , just ja får inte glömma att ta med musikteorin! boring, yes! ;)


puss! :)

 

Av Linda - 2 mars 2012 09:42

                                                  

                  godmorgon :)


sitter och tittar ut genom fönstret och kan inte annat en le, för himlen är helt blå och solen skiner! underbart!



jag älskar glee och deras dubbel låtar, här kommer två! så lyssna gärna! :)


idag kommer jag nog att ha fullt upp hela dagen! för här ska det bytas rum och fixas! det ska bli riktigt nice :) men det kommer nog att ta sin lilla tid också! men jag ska försöka blogga så fort jag får lite tid över! :)


  


sötaste Lennox! saknar dig så hjärtat!


nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan blir det att börja flytta!


puss! :)

Av Linda - 1 mars 2012 16:09

 



 




    



 


 



 


man brukar säga att en bild säger mer en tusen ord, och jag måste nog hålla med! vad säger ni? :)


puss! :)






what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards