Froggi

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

sometimes you just have to let it go...

Av Linda - 25 november 2011 19:20

                                                  
hello guys :)


fredag idag då :) och jag skippade skolan idag , kännde att jag inte orkade :( för allt är ju inte på topp just nu direkt :( vilket  är jätte jobbigt! :(  för jag trode ju verkligen att allt skulle bli bra igen, efter Falu resan men som ni redan vet så blev det inte riktigt så! vilket känns aa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva det finns inte ord ....  blir så ledsen för jag känner att jag orkar inte med allt just nu... för om något händer som inte är så roligt blir det ju konsekvenser... och det är exakt så läger är nu för Linda :( för jag orkar inte ta tag i alla skolarbeten osv... fast jag har en hel hög av måsten som måste göras! :( men det är väll bara så att jag måste gilla läget, fast ibland kan man inte bara gå vidare... för ibland måste man få ogilla läget! och fundera kring varför det blev så här? och att det faktiskt inte är mitt fel att min korsett är helt sjuk i huvudet just nu... för det kan ju inte jag göra något åt!?? eller hur?? :( så det är väll bara att inse att jag får göra saker i min egna takt! för det viktigaste är väll att förstår det jag gör? eller vad säger ni? för det är ju ingen tävling, eller ??



nej nu är det slut med att sätta på fejk leendet och låtsas som att allt är bra och att jag orkar allting hela tiden... och att aldrig säga nej!  för det är bara att inse att det gör jag inte ....



nej nu ska jag försöka njuta lite av denna fredags kväll :)


ha en toppen kväll alla läsare! ni ska veta att ni är bäst! <3  vet inte vad jag skulle göra utan er! <3 :)



Linda





 
 
Josefine

Josefine

25 november 2011 23:38

Sv: Tack så mycket Linda ;D

Men usch,detta låter ju inte alls bra,men du vet att jag alltid finns här för dig Linda,du vet att du alltid kan prata med mig,hoppas att vi ses snart.

En stor bamse kram till dig Linda ifrån din Jossan ;) <3

http://jossyyss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 21:25


 

hi

Av Linda - 11 mars 2013 10:51

   

Av Linda - 27 juni 2012 17:43

                                                            
                         hej hej :)   nu byter jag blogg till blogg.se :) jag vet att vissa har problem med att se den nya headern :( men jag antar att det är blogg.se som krånglar! mång...

Av Linda - 25 juni 2012 18:06


                                                            
                    hej hej :)   jag är ganska taggad på att dra igång en frågestund :) så jag tror faktiskt att jag gör det! men för att jag ska svara på era frågor så vill jag ha minst...

Av Linda - 25 juni 2012 09:52


                                                            
                           godmorgon finisar! :)   här vräker regnet ner :( usch! jag som hade tänkt att starta dagen med en härlig springtur?? men men det verkar som att jag får ändra d...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards