Froggi

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Linda - 1 september 2011 18:52

                                                  

hej hej :)

 

någon musik som ligger mig varm om hjärtan är Gosbel!

tycker att det är så himla underbart! så fint och en så härlig rytm i dom flesta låtarna! och så är det grymt kul att sjunga! man kan liksom bara släppa loss och öpnna munnen och sjunga helt enkelt..!

jag brukar stå framför en spegel på mitt rum och sjunga gosbel! haha... det är så Underbart! med stort U!

så nu ska ni få höra några underbara nyheter! jag pratade med min sång lärare  igår, tror jag det var ;) då frågade hom om jag ville vara med i en gosbel kör.. eller vi ska sjunga två lördagar i rad och sedan blir det uppträda som gäller! och jag blev så klart helt överlycklig , så klart att jag vill vara med! liksom vem vill inte det??  :)

 

här kommer några underbara gosbel låtar :)

 

 

 

 

 

 

så nu har ni lite att lyssna på :D

 

 

 

Froggi...

Av Linda - 1 september 2011 08:11

                             godmorgon alla söta läsare! :)



känner mig inte så pigg idag :( är super trött! men dom tur är , är det torsdag idag!

först har vi ensamble med körsång, svenska, historia och matte :D så det är ganska slappt! :D

efter skolan blir det nog bara chilla som gäller, är ju som sagt super trött! haha ;)




  




nu ska jag snart åka till skolan!


Vi hörs ikväll!



Froggi...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards