Froggi

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Linda - 15 september 2011 18:28

                                                 hellu :)



har nyss pluggat lite med en uppsats om antikens rom och grekland som ska vara klar på onsdag nästa vecka! men själv har jag ränkat med att kunna lämna in den på måndag! bra va??



har alltid känt att det här man att skriva uppsatser huvudtaget alltid har varit min grej... bara man kommer igång med en bra inledning.. så brukar det bara rulla på!   så nu siktar jag på ett bra betyg, hehe :)



den här torsdagen har rullat på bra!  måste skirva ännu en gång att livet är ingeting utan dina vänner och din familj! <3




nu ska jag snart hoppa i säng!


froggi

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards