Froggi

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Linda - 13 september 2011 18:23

                                                hej hej alla sockerbitar! :)

 

ledsen för dålig uppdatering men har haft bloggtorka och fullt upp med annat! men nu tänkte jag slänga in ett litet inlägg! ;)

 

dagen i skolan var nice! så roligt att sjunga och ännu roligare när man får beröm! blir så GLAD! :D 

 

 

idag började vi även med en ny låt till FN-dagen  här kommer orginalet!

 

 

 

 

 

den här låten är ju bara för grym!

 

 

ska också tillägga att livet känns underbart just nu! hell yeah! :)

 

 

 

nu ska jag kolla lite saker!

 

 

chiao bella! :)

 

 

 

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards