Froggi

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Linda - 20 september 2011 19:13

                                                hej hej :)


hurmöret är på topp just nu :)  vet ni jag blev klar med engelskan! Lycka säger jag bara! :)



skönt att vara tillbaka på skolan igen, har haft en bra dag på estet! som alltid med andra ord!


vet ni vi kanske ska skaffa ankor, haha!  haha skämtar inte!



  



nu ska jag skirva ut engelskan!




chiao!



froggi...


Av Linda - 20 september 2011 07:52

                                       godmorgon alla läsare :)


nu är det tisdag morgon då, och det innebär att typ om en halvtimme blir det att åka till plugget :) det ska faktiskt bli kul :) man saknar sina vänner när man inte är i skolan! :)  idag har jag typ bara musik på förmiddagen , vilket är super nice! :D


på eftermiddagen har jag typ hål i en timme då blir det jobba med engelskan , så jag blir klar med den :) sedan är det matte och tyska! great! haha :)



efter skolan blir det fixa lite till imorgon! haha ser fram imot morgondagen... hoppas verkligen det går vägen den här gången!




nu ska jag slänga i mig lite kaffe och snacka lite med mammi! <3




vi hörs när vi hörs!




froggi...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards