Froggi

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Linda - 5 september 2011 18:21

                                                  
             hej hej :)

 

sitter och dricker lite te och deppar :( det är så tråkigt man kan ju inte sjunga när man har ont i halsen! eller kan, kan man... men det är inte så bra... för då gör det ont :(

 

och jag som ska träna till FN-dagen\ spelningen imorgon... :( usch säger jag bara :(

 

 

men antar att det bara är att gilla läget, tyvärr.... :( :)

 

 

såg på Justin Bibers Film never say never... jag tycker att den var grym! :) så här kommer några låtar!

 

 

 

 

 

 

härlig musik! <3




ha en toppen kväll nu!



froggi....

 

 


Av Linda - 5 september 2011 11:02

                                                  
            hej hej :)

 

den här mogonen\ veckan började inte så bra! vaknade av att jag hade jätte ont i halsen och kunde inte svälja, för då gjorde det ont :(

 

plus att jag har min vanliga dos av ont i ryggen pga av skolois dag :(

 

usch, säger jag bara! livet har verkligen varit bättre!

 

 

men satsar på att gå till skolan imorgon! så håller tummarna för det va?? :)

 

 

 

nu ska jag sätta på en kopp te till och ta en värktablett!

 

 

 

 

  

 

 

 

 

hörs senare!

 

 

froggi

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards