Froggi

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Linda - 18 september 2011 17:22

                                              hej hej  sockerbitar :) <3



har verkligen haft en bra helg med mys och plugg :)   vilket känns super :)


blev nyss klar med själva grunden till historia uppgiften som ska lämnas in på onsdag! så nu har jag bara jämförelsen kvar... så då har jag bestämmt att jag åker till skolan lite tidigare imorgon och fixar klart det! vuxen poäng eller hur?? :D



har även handlat lite smått och gott!



  


på bilden : en grymt mjuk och skön väst!  älskar västar så fint med en stor kofta under , stövlar eller ugs och en mösa kanske? :) vad tycker ni om västar?? :)


  


på bilden: Ele tidning :) ledesen men bilden gick inte att fixa år rätt håll! :( :)



  

på bilden: nivea creme för ansiktet och kroppen :) rexona deo, nytt läppstift, och eye pencil :)


så roligt att testa lite nya märken och modeller! har aldrig använt nivea förrut , haha :) konstigt nog! det är ju liksom ett super vanligt märke! men skriver en liten recention när jag har använt den ett tag! bra va?? ;) vilket är ditt favorit märke när det gäller hudvård? alltså creme och sånt? :)



ledsen för dålig kvalite på bilderna, korten är tagna på min mobil :) och så kommer det vara ett tag! måste hitta min usb sladdel till min kamera :)!



vill också tacka L för hjälpen med mina ögonbryn! du är bäst! <3 :)





nu ska jag bara slappa lite och kanske måla naglarna får se? ;)



ha en mysig kväll! :)



froggi...









what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards