Froggi

Alla inlägg under december 2011

Av Linda - 18 december 2011 11:56

                                             hej hej :)


ledsen för den dåliga uppdateringen under gårdagen , men hade fullt upp hela tiden. tog fram julsaker fixa granen till Farmor/ fikade och mycket mera :) så det fanns liksom ingen tid för bloggen :)


men idag ska jag försöka uppdatera lite mera ;) nyss gjorde jag klart svenskan, man skulle rätta sin uppsats ... ni vet den som jag skrev om skolios? :) funderar på att lägga upp den här på bloggen, så ni kanske ser den under veckan? bra va? har även hunnit gått en långpromenad med hundarna och pappsen i snövädret! härligt! så skönt att kunna röra sig lite utan att få ett host anfall :)


så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra resten av denna söndag! skulle behöva plugga lite med matten, men vi får se... :)



här kommer dagens Jullåt :)






hoppas ni får en underbar söndag!



vi hörs senare :)


Linda

Av Linda - 17 december 2011 09:15

                                               godmorgon sockerbitar! :) <3


har nyss vaknat och ska snart äta lite frulle och sedan blir det nog att ta en liten promenad med hundarna, härligt! det ska bli skönt att komma ut lite, har ju typ inte varit utanför huset, denna vecka eftersom jag har varit sjuk :( men nu känner jag mig bättre, lite hosta kvar men annars fin fint! 


så här kommer dagens Jullåt:


nu är det bara sju dagar kvar till Julafton! :) <3 <3


ha en underbar morgon nu! så hörs vi senare!


puss! :)



Av Linda - 16 december 2011 21:25

                                           hej hej :)


sitter just nu och lyssnar på spotify listan och just nu är det välkommen hem med EMD, som kommer ut från högtalarna :) kvällen har spendertats med familjen :) med spel, film och god mat! har även chattat lite med underbaraste N, saknar dig så mycket hjärtat hoppas att vi kan ses snart!  så jag är mer en nöjd med kvällen :)


imorgon då blir det Julpynta här hemma med familjen :) jag har nästan fixat allt på mitt rum men har lite kvar!  längtar! :) <3


nu ska jag slå på någon film och hälla upp ett stort glas Cola! :) 


  


ha en toppen kväll nu! :)


vi hörs imorgon!


puss!


Linda




Av Linda - 16 december 2011 17:04




hittade den här videon på youtube, så klart! ;) där tar dom upp lite hur skolios upptäcks och så vidare!

så cheka gärna in den! :)


Linda


Av Linda - 16 december 2011 11:18

                                          vet ni, jag tänkte börja med dagnes Jullåt och det tännkte jag fortsätta med fram tills nyår, kanske? :) <3


så här kommer dagens:






Linda :)

Av Linda - 16 december 2011 11:06

                                          godmorgon :)


har nyss tittat på avsnitt 16 av årets julkalender :) jag tycker faktiskt att det är bra :) fast lite annorlunda kanske, men helt klart värd att se!? vad tycker ni om Tjuvarnas Jul :)??


  



men min absouluta favorit Julkalender måste nog vara Albert och Herberts Jul :)


  


den är så himla rolig! jag kan verkligen rekommendera den, om ni inte har sett denna underbara Julkalender! :)


vilken är eran favorit Kalender? :)



nu ska jag käka lite frukost!


and remermber only eight days left to the big day! :) <3


Linda



Av Linda - 15 december 2011 19:10

                                                hej hej godingar :)


tog tempen för en stund sedan och domen löd, 38 grader! usch! vill bli frisk nu, så tråkigt att bara vara hemma :( vill träffa vännerna, plugga haha :) , handla julklappar och mycket mera! men är man sjuk så är man, och då är det väll bara att försöka vila och ta det lugnt, antar jag! :D


men tog iallafall en dusch, nyss.. viktig info haha ;) men det var iallafall skönt att känna dom kalla dropparna rinna över mitt ansikte, som är typ kok hett just nu :( svettas hela tiden , usch! aja, man säger ju att det är bara att ha feber ibland, för att då rensar man typ kroppen eller något sådant, aja what ever... vill bli frisk nu !! :o




underbar låt! länge sedan jag lyssnade på den nu! alldelles för länge sedan!                


avslutar med ett citat från underbara twilight <3 


alla stod och väntade i det enorma   vita vardagsrummet, och när jag steg över tröskeln välkommnade de mig genom att ropa grattis på föddelsedagen Bella i kör! medan jag rodnade och tittade ner - bella , när jag hör din röst - kapitel 1 <3 


ha en bra torsdagskväll!


Linda                                                   
                                                  
                               



Av Linda - 15 december 2011 14:44

                                                  
hej hej :)


snart är julen här, längtar som en liten tok , nu är det bara 9 dagar kvar till Julafton! jippi  ;)


just nu sitter jag i soffan och kollar på ture sventonsson julkalender, dricker varm choklad och äter chokladbollar... som jag och brosan bakade :)  nu börjar jag få lite julkänsla :) jag vill typ bara dricka varm choklad se på julfilmer , sjunga julsånger och bara mysa!  nu längtar jag till julen som aldrig förr :)

men det är väll inte så konstigt? det är ju verkligen något spec med just Julen, eller hur??


  

       

                                                  
          last chrismas, i gave you my heart! but the very next day, you gave it away. this year , to save me from tears. I gave it to someone special. ......



vi hörs senare!


puss :)


Linda





what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards