Froggi

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Linda - 6 juni 2012 17:13

                                                  
                                 hejsan! :)


har haft en mysig dag tillsammans med bästa! man kunde till och med sitta ute en liten stund på eftermiddagen, då solen tittade fram! snacka om skönt! dock så är det ganska molnigt här igen! det är så konstigt väder ena stunden regnar det och andra stunden är det super varmt! haha ;) men det är väll en typisk svensk sommar, haha ;) eller vad säger ni??


 


   


   



   



    


där fick ni lite bilder från dagen också! ser ni att sista bilden också är en solros?? min lillebror erik gjorde den till pappa! super gulligt! :)


kan inte rikgt fatta att på fredag slutar jag ettan! det ska bli så himla nice! <3 när får ni sommarlov?? :)


nu tänkte jag kolla lite på ett avsnitt av greys och sedan blir det middag!


puss! :)

Av Linda - 6 juni 2012 12:45

                                                  
                                   godmorgon fina ni! :) <3


jag började denna dag med en super mumsig frukost!


  


hur började ni den? :) idag är det våran nationaldag och så fyller mina fina pappa 47 år, så ett stort grattis till honom!


visste ni att nationaldagen har bara varit en röd dag sedan 2005? så ni som är lediga passa verkligen på och njut! själv så blir det att fira pappa som gäller med middag och tårta!

 vad har ni för planer för idag??


  



nu ska jag fixa mig lite!


men vi hörs senare!


puss! :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards