Froggi

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Linda - 17 juni 2012 22:16

                                                  
                      hej hej :) <3


jag tycker att det är så himla konstigt väder just nu! hela dagarna ösregnar det medans vid typ halv fem på kvällen, då blir det strålande sol? det borde liksom vara tvärtom?? men jag antar att man inte ska klaga, eftersom lite fin väder bjuder modernatur oss på iallafall :) jag hade iallafall den riktiga första sommarkvällen tillsammans med bästa! mys! :) <3 vi hängde nere på bryggan och lekte lite lekar och chillade! härligt!! <3 sommarkänslor, yes!! ;) <3


vad har ni gjort ikväll då?? :)


imorgon hoppas jag att det är strålande sol när jag vaknar! för nu har jag massor med planer! ;) bara att hålla alla tumar och tår man har! ;)



nu tänkte jag kanske slå på en film och hoppa i säng!


natti natti!


puss! :) 

 

Av Linda - 17 juni 2012 18:08

                                                  
                             hej hej finisar! :) <3



jag tänkte ställa en liten fråga till er :) <3 hur gör\gjorde ni när ni skulle sätta på er korsetten?? jag vet nämligen att det där kan vara lite olika! en av dom första sakerna som jag fick höra av min ortoped , när jag fick min dagkorsett. var att det var enklare att spänna den om man låg ner. men jag har faktiskt alltid satt på mig och spänt den, när jag har stod upp :)


  


så hur gör ni?? :D


puss! :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards