Froggi

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Linda - 14 juni 2012 22:13

                                                  
                              hejsan! :)


sitter just nu och lyssnar lite på glee med låten fix you. det är verkligen en underbar låt! det är verkligen en av dom där låtarna som jag kan relatera till. det är en sån där låt , som man kan sitta och lyssna på och helt plötsligt är det inte bara några ord som du hör. utan på något sett blir det dina egna ord. på något sett är det kanske en själv låten handlar om? eller så känner du bara igen dig?? men på något sett kan du känna igen dig i orden, meningarna och kanske till och med i berättelsen??



det är det som är så himla underbart med musiken! att med hjälp av några små ord, så bildas en hel historia! en historia som du kanske inte är ensam om? eller som med hjälp av dom orden blir någon annans också! bara för att vi människor kan relatera till olika saker och ting. genom tex musiken! visst är det ganska fantastiskt?? det tycker då jag iallafall! :)


if what you see by the eye doesent please you, then close youre eays and see from the heart.beacause the heart can see beauty and love more than the eays can ever wonder..


puss! :)

Av Linda - 14 juni 2012 16:28

                                                  
                         hej hej :)


usch jag bara hostar och hostar! kan lugnt säga att här har ni någon som är dunderförskyld! :o usch! :( och det blir ju inte lättare för revbenen då, vill jag lova!


men när jag såg dom här bilderna, blev det inte lika jobbigt längre! <3


  



  




    



  



 

 


haha hur kunde livet ha någon mening innan twilight?? ;) <3


nu ska jag dränka mig i te!


puss! :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards