Froggi

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Linda - 16 juni 2012 21:21

                                                  
                             hej hej :) <3



Måste börja med att säga att jag har absolut världens bästa läsare! Ni är helt underbara! Snacka om att man blir glad, när man går in på en blogg och ser att det står så här:Måste bara tipsa om denna grymma tjejs blogg: www.froggi.bloggplatsen.se


Tyckte den var inspirerande för unga tjejer\killar som har skolios. Annat som musik och tips. Jag tänker fortsätta läsa den och få tips om hur jag kan fortsätta med min skolios. Tycker att ni ska börja läsa den också! :)



Åh vet inte vad jag ska säga! Blir så glad! :D tack så jätte mycket! Du ska veta att det betyder jätte mycket!


så jag tycker att det minsta jag kan göra är att dela länken till den här grymma tjejen blogg! : http://norberglinnea.bloggplatsen.se/



 

bjuder på en gammal bild ;) <3

 

vill avsluta inlägget med att tacka ännu en gång!

 

puss! :) 

   


Av Linda - 16 juni 2012 18:06

                                                  
                       hejsan fina ni! :) <3



Vill börja med att säga att förkyldningen börjar lätta lite grann, men den är fortfarande grymt jobbig :( Men om några dagar är den säkert borta! Jag hoppas! det gör ni också va?? ;) Hur är det annars med er? bra, hoppas jag! Vill också säga att jag blir så himla glad, för alla era fina kommentarer! det betyder så mycket, ska ni veta! Ni är bäst! <3


Men nu ska jag skriva om det som jag hade tänkt ;) Här är vi bra på att hålla oss till ämnet, hihihi!  Men jag vet att det är många skoliosare som läser min blogg och då tänkte jag passa på att tipsa er om en sak!


Som ni säkert redan har märkt, så får man grymt många utslag av korsetten! Det spelar egentligen ingen roll vilken typ av korsett du använder beroende på utslagen. För jag fick jätte stora röda kliande märken av både natt och dagkorsetten!  Men det finns hopp, hihihi ;) <3


Om man tar en tepåse, som du redan har doppat i te-vattnet! och så låter du påsen svalna lite.  När den har svalnat, tar du påsen på dom irriterande områderna! Och så är det meningen att du ska se resultat efter ett tag! :)


Har själv aldrig provat det, fick tipset av min ortopedingenjör L :)  Han sa att det hade hjälpt många! Dock så hann jag aldrig testa det, för som ni vet. Blev inte slutet av min korsettperioed, den bästa! :) Men jag tycker absolut att ni ska ge tipset en chans! För man gör ju allt för att slippa ha något som svider och kliar, rigth?? ;)

 

 

how will i know <3 :) kärlek till glee! <3 :)

 

hoppas att ni gillar tipset!

 

nu ska jag chilla lite tillsammans med familjen!

 

puss! :)

 

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards