Froggi

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Linda - 10 juni 2012 17:01

                                                  
                               hejsan! :)


sitter just nu och lyssnar på you can allways find youre way back home, med miley :) den låten har verkligen en speciell plats i mitt hjärta! den får mig verkligen att tänka på hur snabbt vi människor släpper taget, hur snabbt vi anpassar oss till olika miljöer och situationer, hur snabbt vi går vidare. eller hur snabbt vi glömmer. medans en annan går och ägnar en tanke åt saken i mellanåt.


den 16 december i år är det sex år sedan. vi satt oss i bilen påväg till lilla dalarna. det var inte bara en resa på 37 mil utan ett helt nytt kapitel i mitt liv. ett kapitel där ganska mycket skulle hända. ett kapitel då jag skulle försöka anpassa mig till en helt annan miljö. då jag skulle lämna min bästa vän , min underbara familj och mitt kära stockholm! men nu när jag sitter här med facit i hand, så löste sig allt faktiskt ganska bra! visst saknar jag fortfarande mitt 08-land! och min älskade vän! men jag har det bästa av två världar! <3 för det är så jag skulle kalla det! två  helt olika världar! <3






puss! :) 

 


what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards