Froggi

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

utmanad av Johanna :)

Av Linda - 2 juni 2012 17:32

                                                  
                           hejsan! :) <3


jag har blivit utmanad av Johanna :) så här kommer svaren på frågorna! ;) <3


vem vad inspirerar dig till att bli en bättre person??


oj vilken svår fråga :) jag vet faktiskt inte! men några som inspirerar mig till att försöka hjälpa andra så mycket som möjligt! är Nelson Mandela, Aung San Suu Kyi och många flera :)

 

vad får dig att koppla av??


jadu, jag kan nog säga att min familj får mig att koppla av :)  för jag känner mig alltid så trygg i deras sällskap! presic som man ska göra med sin familj :) så det hoppas jag också att ni gör! men musik får mig också att varva ner och när jag sätter på mig löparskorna och springer... då kan jag rensa tankarna!

 

bästa sommarminnet??


mitt bästa sommarminne! måste nog vara när vi skulle vara i våran sommarstuga för första gången! :)

 

person som betyder mycket för dig och vrf?


oj, jag har många personer som betyder mycket för mig :) men ska försöka samanfatta det kort! min familj betyder oerhört mycket för mig! och så klart mina vänner! speciellt Maria och Marielle, love you guys! <3 :) men någon som också betyder väldigt mycket för mig är Johanna! vi stöttar verkligen varandra! du ska veta att det betyder oerhört mycket! så en stor kram till dig vännen! :)

 

vad är det konstigaste du har gjort??


haha det var en riktigt svår fråga! har säkert gjort en massa konstiga saker :) så jag vet faktiskt inte! :) svårt, haha ;)

 

favoritblogg??


min absoluta favo blogg är den här: johannasskolios.blogg.se! så jag tror nog att nästa fråga har jag nog redan svarat på! jag vet faktiskt inte vad du kan förbättra eftersom jag redan tycker att den är så bra! :D <3

 

om du skulle bli president för den dag , vad skulle du göra då??


det första jag skulle göra är att se till så att alla människor har rätt till sjukvård!


drömhus??

 mitt drömhus finns i Sydafrika :) jag skulle vilja ha ett stort hus och en fin trädgård och kanske en pool? :)


vrf började du blogga och vrf fortsätter du??


jag började blogga för att jag tyckte att det verkade vara roligt! och jag fortsatte för att jag vill göra skillnad! jag vill hjälpa andra med skolios! för att ingen ska behöva gå igenom en sån resa ensam! och så vill jag ha ett ställe där man  kan läsa om vad som händer i mitt liv. så jag tycker det är perfekt att göra det i en blogg! för då kan vänner och familj läsa :) och så kan jag  bläddra runt i arkivet och minnas tillbaka, om man nu vill det! för så lätt är det ju inte alltid att komma ihåg allt! ;) <3

 

 

choklad eller smågodis??


smågodis! <3 :)

 

 

 

 

åh jag älskar rosor! obs! bilderna är från google :)

 

puss! :)  

   

 

 
 
ellen

ellen

2 juni 2012 20:18

sv: jaha! shit va jobbigt o ha korsett i 6 år :o
vad dom än ser på röntgen så hoppas jag dom kan göra något för att hjälpa dej :)

ja, jag vill det också. men då måste man typ gå till en vårdcentral och prata med dom först och dom säger säkert bara att jag ska testa bricanyl som jag redan har gjort men det hjälper inte ett dugg. tar jättelång tid säkert innan man får en tid till sjukhuset x(

styrkekram!

http://duumbass.blogg.se

 
johanna

johanna

2 juni 2012 20:36

Åh, vad gullig du är vännen! :')
blir nästan tårögd! STORA kramar till dig! <3

http://johannasskolios.blogg.se

 
Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Julia och Hazal- Skoliosbloggen

2 juni 2012 20:46

Sv: ja det är riktigt kul att det finns en månad som uppmärksammar skolios, synd att det inte är så stort i sverige bara :)

http://julhaz.blogg.se

 
swaxu

swaxu

2 juni 2012 22:44

sv; jag chillar :D görs nu?

http://swaxu.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 21:25


 

hi

Av Linda - 11 mars 2013 10:51

   

Av Linda - 27 juni 2012 17:43

                                                            
                         hej hej :)   nu byter jag blogg till blogg.se :) jag vet att vissa har problem med att se den nya headern :( men jag antar att det är blogg.se som krånglar! mång...

Av Linda - 25 juni 2012 18:06


                                                            
                    hej hej :)   jag är ganska taggad på att dra igång en frågestund :) så jag tror faktiskt att jag gör det! men för att jag ska svara på era frågor så vill jag ha minst...

Av Linda - 25 juni 2012 09:52


                                                            
                           godmorgon finisar! :)   här vräker regnet ner :( usch! jag som hade tänkt att starta dagen med en härlig springtur?? men men det verkar som att jag får ändra d...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards