Froggi

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

my future, hopes and dreams!

Av Linda - 4 juni 2012 14:01

                                                  
                               hejsan! :)


fick en kommentar från Johanna, där hon frågade varför Sydafrika lockar mig så mycket! så jag tänkte att jag svarar på det här :) för det kanske är flera som har funderat över , detta?? :)


jo det är nämligen så att man skulle kunna säga att jag har förälskat mig i ett land, som jag inte ens har besökt! men bara genom att läsa om deras fantastiska kultur. och om deras fantastiska folk som kämpar för kampen om rättvisa! så har jag blvit helt betagen , om man kan uttrycka sig så? :) som ni redan vet så är en av mina absoluta största förebilder Nelson Mandela, som var Sydafrikas första svarta president. sedan nu på senare tid, när jag vet så tydligt vad mitt mål är! så har kärleken till detta underbara land växt ännu mera! min dröm är verkligen att få jobba i kapstaden , som sjuksköterska eller sjukgymnast!


  



  


  


  


  


det är inte bara en dröm, det är min framtidstro! :)




 
 
johanna

johanna

4 juni 2012 16:51

Det är bra förutom att det öser ner regn utanför fönstret, känns ju inte som att vi har skolavslutningpå fredag iallafall;)

http://www.johannaburvall.bloggplatsen.se

 
Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Julia och Hazal- Skoliosbloggen

4 juni 2012 17:06

Tack så mycket linda! :)<3

http://julhaz.blogg.se

 
Josefine

Josefine

4 juni 2012 18:34

Och det tycker jag att du ska fortsätta kämpa för ju mer envis du är om att fånga din dröm,desto större chans är det att du upplever den!

Sv: Tack så jättemycket underbara du,det är du med! <33
Miss you too!!
Ha en fortsatt fin måndag finaste Linda,kramar! :)

http://jossyyss.blogg.se

 
Zinja

Zinja

4 juni 2012 18:40

Jag gillar också Afrika, fast jag gillar mer Australien :D

http://zinja.se

 
Lottap

Lottap

4 juni 2012 22:35

hej, tänkte bara berätta att jag har börjat igen :D

http://yuni.bloggplatsen.se

 
Josefine

Josefine

5 juni 2012 15:56

Sv: Hej vännen! <3
Åh tack så mycket,hoppas att du också har och har haft en fin tisdag hjärtat! :D
Ja det är molnigt här med men det har varit helt okej väder idag,fast nu börjar det bli riktigt trist :(

Aww tack så jättemycket,joo tror väl också att det kommer gå helt okej men är lite nervös inför prov och sådant men jag tänker verkligen satsa allt nu och ge järnet :D

Ha en fortsatt fin dag vännen,puss och kram! :) <33

http://jossyyss.blogg.se

 
Josefine

Josefine

5 juni 2012 17:04

Sv: Så lite så vännen :D Jaa det tycker jag verkligen att du ska göra Linda,jag vet att du inte kommer ångra det!
Aww vad glad jag blir av att höra det Linda :D <333

Haha jaa men precis :)
Åh tack så mycket! <3
Hihi jaa jag hoppas det i alla fall,ska försöka så gott jag kan i alla fall,mer kan de inte begära :)

Miljoner kramar till dig med vännen,kramis! <3 <3 :)

http://jossyyss.blogg.se

 
therese

therese

5 juni 2012 19:17

tävlingsdax i min blogg, vinnen skull scarf ala McQueen!

http://www.theresethunell.blogg.se

 
Johanna

Johanna

6 juni 2012 22:07

Okej! :)
Jag kan verkligen se dig där! Hoppas att din dröm slår in! Det tror jag! :)
Kram <3

http://johannasskolios.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 21:25


 

hi

Av Linda - 11 mars 2013 10:51

   

Av Linda - 27 juni 2012 17:43

                                                            
                         hej hej :)   nu byter jag blogg till blogg.se :) jag vet att vissa har problem med att se den nya headern :( men jag antar att det är blogg.se som krånglar! mång...

Av Linda - 25 juni 2012 18:06


                                                            
                    hej hej :)   jag är ganska taggad på att dra igång en frågestund :) så jag tror faktiskt att jag gör det! men för att jag ska svara på era frågor så vill jag ha minst...

Av Linda - 25 juni 2012 09:52


                                                            
                           godmorgon finisar! :)   här vräker regnet ner :( usch! jag som hade tänkt att starta dagen med en härlig springtur?? men men det verkar som att jag får ändra d...

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards