Froggi

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Linda - 11 augusti 2011 22:03

                                                  
  hej hej :)



måste börja med att säga att jag har haft en riktig toppen dag med bästa L! <3 :)


har dessutom skaffat mig en ny frilla, och jag älskar den! men fick en liten chock först när jag såg den... ;) för jag har verkligen tunnat ur mitt hår ordentligt! men det blev super bra! love it! 


lägger upp en bild på det senare, är verkligen super trött nu...



i helgen är det verkligen fullt fart i london!


imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :)



men på lördag blir det jobba och kanske fota lite med J :) kul kul :p



på söndag blir det sova hoss farmor och då blir det kräftor som gäller, mums! :D


till veckan är det också lite saker planerat!


måndag: tid till tandläkaren



tisdag: mora med ryggen...



fredag: prata med skolan, usch! är så närvös!



och så hoppas jag att L och jag träffas något under nästa vecka :D det skulle vara nice :)



du kan väll höra av dig om du ser detta??




nu ska jag hoppa i säng!



linda



Av Linda - 11 augusti 2011 21:38

                                                  
     

                                        hello guys :)


 första inlägget på denna blogg då ;) tännkte börja med att presentera mig lite... så ni vet lite vem det är som bloggar och vad ni kommer att få läsa på denna blogg, bra va?? :D 


jag heter då Linda och är en tjej på snart 16 vintrar... som ska börja ettan på gymnasiet till hösten, jag ska gå en linje som kallas rockgymnasiet i Malung , Dalarna tror  att det kommer att bli toppen nice...


jag älskar att sjunga, så då är det en perfekt linje för lilla froggi ;)




jag flyttade upp till Dalarna år 2005 så har snart bott här i sex år nu :)



jag tycker att det är helt okej att bo här, men ibland saknar jag storstaden och Min släkt! och specielt min mormor, som idag inte finns ibland oss... men hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta! <3



jag älskar Musik och sjunga, som jag skrev tidigare :)  ingen dag i mitt liv blir utan musik! isåfall skulle jag inte överleva! för just nu är musiken en så stor del av mig själv... och så vågar jag riktigt utrycka mig hur jag känner.... genom sången ;)




så nu hoppas jag att ni vet lite mera om mig! :)




här kommer en absolut favorit!








den är bara för underbar! :)




så här kommer en till! :) 




  eran linda

Tidigare månad - Senare månad

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards