Froggi

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Linda - 25 augusti 2011 16:33

                                            hej hej :)


livet känns så himla underbart just nu så att jag nästan blir rädd, haha :D


nej då,  haha :) men det är så skönt att det känns så bra :)



för hade inte direkt den här känslan för en vecka sedan! ;)




skolan idag var faktiskt rolig :) matte provet gick väll sådär.. men nu vet man ju vad man behöver träna på och det är ju great! :D men får liksom vända på det ;)




grupparbetet var super roligt! :D  jag hamnade i en toppen grupp... :) och det gör ju mycket! alla hjälpte liksom till och så... så bättre kunde man inte ha, haha :p



  



här kommer lite musik tips , igen haha :)





det var ett tag sedan jag lyssnade på Selena nu, men måste säga att hon är grymt duktigt! gillar inte alla hennes låtar men en del ;)





nu ska jag bara chilla lite och njuta av denna torsdag!




froggi...


Av Linda - 25 augusti 2011 07:52

                                   godmorning sunshines! :D


nu är det torsdag idag då, tycker att dagarna bara rinner iväg... snart har man liksom gjort sin första vecka på gymnasiet :D haha ;)



idag så står det matte diagnos på schemat, usch säger jag bara! men det går som det går eller hur?? :)


efter det ska vi göra något grupparbete tillsammans med sam tror jag :)





tycker att den här låten är så gullig! :)




skriver mera när jag kommer hem!



ha en bra torsdag nu!




froggi...





Tidigare månad - Senare månad

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards