Froggi

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Linda - 20 augusti 2011 20:13

                                               hej hej :)



dom här dagarna innan skolstarten går verkligen i ett ;)


men det är väll bra, också... så att man har något att hitta på, haha :p


idag så har jag varit i flyttbranshen hela dagen... vi har hjälpt mamma och pappa att flytta till en annan lokal! måste säga att resultatet blev bra.. dock är inte allt klart inne en... :) men tycker ändå att det ser bra ut... och det är ju bra ;)


har även fått en nytt skrivbord som är större, big love!  så ska försöka fixa det imorgon om jag hinner :) så lägger jag upp en bild på skrivbordet när det är klart!



senare på kvällen\ eftermiddagen blev det pizza, mums .. det var verkligen att tag sedan! och det brukar ju vara så där hemskt gott om man inte har ätit det på ett tag? håller ni med mig??



just nu sitter jag och lyssnar lite på grymt härlig musik och bara tar det lugnt...


klockan 09.00 imorgon går bilen till borlänge! och då blir det shopping! det ska bli super roligt... :)



hoppas bara att jag hinner fixa skrivbordet imorgon... hade varit så skönt att ha allt fixat och klart innan Måndagen :)




ha en toppen kväll!



  


froggi


Tidigare månad - Senare månad

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards