Froggi

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Linda - 27 augusti 2011 22:37

                                        hej hej :)



nu börjar denna lördag leda mot sitt slut :( :)


har haft en bra och mysig dag med min familj :)


och äntligen står skrivbordet på mitt rum nu, yeey! :D


fick även lite andra grejor idag också :) en kopiator  och lite saker till skirvbordet! vilken känns super bra :D



såg även en liten stund på denna film!


chek it out! :)






nu ska jag snart lägga mig, är super trött!



froggi



Av Linda - 27 augusti 2011 09:58

                                       morning morning! :)



så skönt att få sova ut lite :) somnade vid cirka två igår, haha ;)



vad tycker ni om den nya designen?


jag gillar den tror jag eller gör jag det?? :)




haha ;)



om ni inte tycker om den så ändrar jag... remember that! ;)




idag vet jag inte riktigt vad som händer, hoppas på att mitt skrivborde kommer till lilla froggi... :)


 





froggi...

Tidigare månad - Senare månad

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards