Froggi

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Linda - 17 augusti 2011 21:52

                                          

                                      hej hej :)



ska börja med att säga att jag inte hittade mina jeans shorts :( usch! vill ha dom nu! men jaja, får väll fortsätta leta sedan :)



en sak som jag blir så himla sur och irreterad på är när folk pratar och säger saker som dom inte dom vet någonting om eller som inte stämmer ! :o


hur kan man skriva eller säga att man är stockholmare, när man bara har bott där i två veckor.... ??



och när inte ens föräldrarna kommer därifrån eller mor och far föräldrarna!


visst jag har bott i Dalarna i sex år nu... men jag kommer jag alltid att vara en stockholmare... för för det första  så har jag bott där i tio år... observera 10 år inte två veckor...



och jag är född på danderyd BB ....


jag har släktingar som har bott i stockholm från säkert 80 år tillbaka i tiden, om inte mera....


jag har varit i stockholm hur många gånger som helst... så grönan och skansen har man varit på några gånger...



jag har åkt alla möjliga grejor... från att ta mig från och till olika platser! tunnelbana, tåg, buss, pendeltåg, roslagsbanan... och så klart djurgårdsfärgan... :)



och så kan jag så klart räkna upp mera grejor...



men jag tycker inte att man ska komma och säga att jag inte är stockholmare, för då är det illa :)


så vad tycker du, är jag mera stockholmare en , någon som har bott där i två veckor...



ja för mig är det glasklart! jag är en stolt vad är det ni brukar säga?? jo just ja 08 :) 






froggi...







Av Linda - 17 augusti 2011 12:43

                                               hej hej :)


sitter just nu och lyssnar på lite musik och äter toast, mumsigt med andra ord :) <3



om en stund ska jag rena lite i min gaderob, så att jag får plats med nytt! :)


och jag hoppas verkligen att jag hittar mina jeans shorts, vet inte var dom är :o





froggi....



Av Linda - 17 augusti 2011 11:42

                                           hej hej :)


har fixat en ny header som ni ser :) vad tycker ni om den??



  



froggi....

Tidigare månad - Senare månad

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards