Froggi

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Linda - 13 augusti 2011 22:08

                                                  

           

                                            hej hej :)


 idag har man varit i målarbranshen hela dagen :) trodde inte att det skulle vara så jobbigt och svårt att måla liksom.... det ser ju inte ut som den, man drar ju liksom bara med en pensel... man ack, det var det :)



men det gick iallfall super bra! men kan inte säga att jag är värsta målarkungen ännu, men vem vet snart kanske??



det blir att måla igen imorgon med pappa och E tror jag :)



efter det vet jag inte riktigt vad som händer har lite saker i tankarna... men har inte lagt upp allt ännu :p



det bästa med denna dag var att jag hittade super fina tapeter till mitt rum, love it! så förhoppningsvis denna vecka eller så snart som det bara är möjligt så börjar vi att fixa mitt rum! :)



längtar super mycket :)



har också kollat på lite fina inrednings saker, så tror att det kommer att bli amazing!




nu ska jag lägga mig och se på film tror jag!



för imorgon klockan 9.00 blir det färg och pensel som gäller!



  





linda

Tidigare månad - Senare månad

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards