Froggi

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Linda - 19 augusti 2011 21:23

                                           hej hej :)


sitter och tittar ut genom ett fönster och jag ser regn i stora mängder :( usch! jag gillar inte att det håller på att blir höst här hemma .... men ett plus med hösten är att det är så mysigt att tända ljus! håller ni med mig??



nu blir det snart hoppa i säng med älsklingsboken om jag kunde dröma! <3





  


sov gott och dröm sött !



så hörs vi imorgon!



froggi...



Av Linda - 19 augusti 2011 18:05

                                hej hej alla söta läsare! :)



åh vad livet känns underbart just nu! hela dagen har gått galant, stavning? aja ni vet vad jag menar hoppas jag ;)


mötet på skolan gick super bra :) så allt känns bara posetift... K berättade att man går ju en kurs alltså idrotten som heter idrott och hälsa! och så typ på hälsa tiden och ibland på idrotten... ska jag få göra mina ryggövningar! och jag kan  bara säga att ord! toppen... äntligen känns det som att idrotten kommer att gå bra ;)


när jag kom hem från mötet... blev det flyttning av rum som gällde..



så har fixat E rum på loftet, det blev super mysigt där... vill nog nästa sova där själv! aaa ;) <3 haha :)


vi ska göra det sista på U rum, när pappa kommer hem! :)



nej , men den här dagen känns bara bra!



så nu kan skolan få börja!





froggi.....







Av Linda - 19 augusti 2011 07:37

                                           hej hej :)


nu drar jag snart iväg, blir först med mamma på jobbet en stund, mys! <3 :)


sedan blir det möte med rektorn som står på schemat! :o



skriver när jag kommer hem :)



önska mig lycka till, för det kan behövas ;)



  


våran söta katt emil <3



ha en bra dag!


froggi...

Tidigare månad - Senare månad

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards