Froggi

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Linda - 12 augusti 2011 14:53

                                              

                                              hello sunshines :)


sitter och tännker lite på hur denna sommar har varit :)


för den börjar ju som sagt dra sig mot sitt slut!


här kommer plus sidan med denna sommar:


vi har haft ganska fint väder...


grillat mycket, mums!


träffat nära och kära, alltid lycka mysigt!


det har varit super varmt i vattnet, underbart med andra ord, eller hur??



har blivit lite brunare...


träffat Världens bästa N...



har varit tillbaka i tiden kan man säga... var på en skolavslutningen i åkersberga , när jag hälsade på N.... så jag fick äntligen svaret, vi gjorde rätt att vi flyttade upp hit :) skulle inte velat ha gått där...



men det skulle vara roligt att träffa N lite oftare, men det är som det är... hoppas vi ses något mera i år iallafall... om inte annat nästa sommar ;)




fick reda på att jag kom in på rockgymnasiet! :D



 har verkligen lärt mig vilka som är riktiga vänner och dom som inte är det... och det känns ju bra tycker jag ;)




varit i segersta, alltid lycka härligt! :D längtar redan till nästa år... :)




minus sidan:


. har varit rätt ensam, men samtidigt har det varit skönt att bara ta det lugnt och slappa...



. skulle velat ha åkt i väg lite mera, men det får vi ta sedan ;)



. att inte M hör av sig :(





saker jag ser fram imot, som kommer att hända innan skolan börjar :D <3





. shoppa


. äta kräftor :) <3


. få ett nytt rum med nya saker ... big love <3


. kusin och Moster kommer nog hit igen.. och då får jag kläder, stövlar and more things! Lycka! :)



. träffa vänner :) <3





mycket kommer att hända sista veckan på detta sommarlov! <3


men det kommer att bli as nice! <3



   


fina N <3 :D


   

en twilight-tårta är ett måste när jag fyller år! <3



nu ska jag sätta mig ute i solen lite, man får passa på för snart står skolbussen här och väntar :D




ha en toppen eftermiddag\kväll!



linda   






Av Linda - 12 augusti 2011 14:42

                                          hello hello :D


har presic sett på denna film :)



  




tycker att den var helt okej :) den får 3 poäng av fem :D




linda

Av Linda - 12 augusti 2011 11:26

                                              hello sunshines :)


vaknade för en stund sedan... super skönt att få sova ut lite... men inte lika kul om man drömmer mardrömmar :( ....


usch! det var super länge sedan det hände, men jaja... skönt att det bara var en dröm iallafall, right??




nu ska jag slänga i mig lite frulle och fixa mig lite :D



sedan får vi se vad denna dag har att erbjuda ;)



linda

Tidigare månad - Senare månad

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards