Froggi

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Linda - 23 augusti 2011 19:17

                                        hej hej :)



måste säga att livet känns underbart just nu! :D


i skolan gick det super bra :) tror att proven gick okej... :) men engelskan... var svårast! :o så vi får se hur det går :)


 

har träffat riktigt härliga och snälla människor, och det känns super roligt!


och så blev det en springtur på det! det var verkligen super skönt ute! och när solen lyser över vattnet så glittrar det så fint! UNDERBART! :)



nu ska jag sätta på lite te och se på svenska hollywodd fruar som jag missade igår!




froggi...

Av Linda - 23 augusti 2011 07:42

                               godmorgon godmorgon! :D



ja nu är det tisdagsmorgon då :) och det betyder att det är dag 2 på gymnasiet! :) och det känns faktiskt bra :)


men idag ska vi ha två stycken diagnos prov , tror det var i svenska och engelska idag :)



är en anning närvös för proven kan jag medge... men som tur är har proven ingenting med betygen att göra, för dom vill liksom bara se hur vi ligger till och om någon behöver mera hjälp med något....



så det ska väll gå bra hoppas jag! :)



  


en bild på mig från i vintras tror jag det är :)



ha en toppen dag!



froggi






Tidigare månad - Senare månad

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards