Froggi

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Linda - 18 augusti 2011 15:39

                                           hej hej :)



usch, denna dag började inte så bra :( vrickade min fot igår, aj! säger jag bara...  och när jag vaknade idag så gjorde det fortfarande super ont :( och så skulle det bli en sån här ont i nacken \ryggen dag också!


usch! :( men som tur är känner jag mig lite bättre i foten nu, och det är ju ett bra tecken, right?? :D



så idag fick det bli en ta det lugnt mys dag.... :)



har sett på dom här filmerna:



  


den här filmen älskade jag när jag var liten... men tyckte också att den var lite läskig haha ;) 



jag tycker helt klart att den är en riktig klasiker, stavning??



så om ni inte har sett den tycker jag ni ska se den! det spelar ingen roll hur gammal man är... den filmen är liksom helt klart värd att se :)



  



den här filmen är också super mysig... den gillade jag också väldigt mycket när jag var litenn :)



ibland är det mysigt att se gamla barnfilmer som man inte har sett på länge...



håller ni med mig?? :D



frogg...

Tidigare månad - Senare månad

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards