Froggi

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Linda - 2 januari 2012 22:13

                                                  

    hej hej :)


har nyss sett på första delen av kronjuvelerna med familjen och käkat ost och kex och annat mumsigt!  jag tycker att serien/filmen verkar grymt bra, roligt att ses något som är lite annorlunda :) vad tycker ni om kronjuvelerna? :)  jag älskar verkligen filmer och tv-serier :) vem gör inte det??  så nu tänkte jag visa vilka tv-serier som jag inte kan leva utan :)



  



jag älskar verkligen glee :) men blir så glad när man ser det! och älskar deras covers på låtar! 



  



vampires diaries är också riktigt bra! :)




  


jag gillar att se på sjukhus serier och speciellt greys anatomy :)


  



gossip girl är också riktigt bra :) det händer liksom alltid något i den serien ;)



  



och sist men inte minst! matador




vilken är eran favorit serie? :)



nu ska jag sätta på lite te och sedan blir det sängen som gäller! :)




  




puss!

Av Linda - 2 januari 2012 18:29

                                                  
    hej hej :)



hittade den här videon på en annan skoliosblogg :) måste säga att jag skrattade lite när jag såg den, haha ;)




så vad säger ni om videon? :)





Av Linda - 2 januari 2012 11:29

                                                  
        godmorgon godmorgon! :)


nu har jag läst ut den första boken i true blood serien! och jag kan lugnt säga att jag är helt fast ;) men som tur är så har jag hela serien så det är väll bara att fortsätta läsa lite då, eller vad säger ni :)  idag ska jag fortsätta plugga lite med mitt svenska arbete som jag skrev om tidigare :) usch, har ingen ork att plugga har liksom ingen motivation längre.... ;) men antar att jag måste ta tag i det ändå :) vad ska ni göra idag då mina underbara läsare? :)

 

här kommer dagens sötnos helt klart! :) <3

  




vi hörs lite senare!


puss!

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards