Froggi

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Linda - 20 januari 2012 16:43

                                                  

         hej hej :)


har klarat en hel skoldag, så är verkligen jätte stolt över mig själv :) men samtidigt blir jag så ledsen på allt, för nu har ryggen verkligen fått tagit smällen!! har så ont så att jag bara vill gråta, och det värsta är att jag vet inte vad jag ska göra längre.... jag gör ju sjukgymnastiks övningarna men det har inte hjälpt något en och jag vet att det här bara är trejde veckan... och jag vet att det kommer att ta tid!! men jag vet inte om jag orkar mera!! för vid halv två tiden, då trodde jag att jag skulle dö, då slog smärtan till riktigt ordentligt... och jag försökte verkligen att strecka upp ryggen, men hur mycket jag en gör det... så orkar jag inte hålla upp den så länge:(



never takes someones feelings as a joke...  you will never know how much it hurts...


puss!


Av Linda - 20 januari 2012 07:12

                                                  
             godmorgon godmorgon! :)


sitter just nu och käkar lite frukost och lyssnar på lite musik, och chillar lite helt enkelt ;) om några minuter blir det att först åka till musikskolan och ha gehörs och musiklära! :) och idag ska jag försöka gå till kvart över fyra! vet inte alls hur det kommer att gå.. eftersom jag har så ont:(


  



men jag hoppas att det ska gå bra! ryggen är fortfarande trött efter träningen på sjukhuset ;)



men jag ska kämpa på! <3 :D




puss! :)

what time is it?

Presentation


Hej!
Vad roligt att du hittade till min blogg.Jag är en tjej på snart 17 vintrar och jag bor i Dalarna. Här kan du läsa om min vardag med vänner och familj, och hur det är att på första året på estet.Jag skriver också om min skolios, musik och så vidare!

följ mig så följer jag dig! :)

bloglovin

days..

Cuteki postales

translate :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

hur hittade ni min blogg? :)
 bloggtrafik?? :)
 andras bloggar
 jag kommenterade din blogg...
 på bloggplastsen
 annat :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards